czwartek, 14 lutego 2019

Walentynki - Walentynki :-)


Moi Drodzy jak co roku piszę do Was post z okazji Walentynek, choć zdaję sobie sprawę że jest sporo osób, które nie uznają tego dnia ;-)
Moje zdanie jest takie, że warto obchodzić Walentynki, ponieważ jest to miłe oderwać się od codziennej bieganiny i zrobić jakiś miły gest/ niespodziankę dla naszych najbliższych, których darzymy uczuciem.

Życzę Wam Dziubaski dużo miłości od najbliższych, zrozumienia, wsparcia, poczucia bezpieczeństwa, oraz wyjątkowych Walentynek, niech serduszka walentynkowe opanują wasze dusze magiczną energią  :-)

Kochajmy i udowadniajmy swoje uczucia dopóki możemy, bo życie jest bardzo krótkie...
Napiszcie w komentarzach czy obchodzicie Walentynki i jakie macie plany na dzisiejszy pełen wyznań miłosnych dzień ;-)

Papatuśki i do następnego pościku!!!


4 komentarze:

  1. Witam Asiu, troche spozniony moj komentarz z okazji Walentynek :) Kochana, musze sie z Toba zgodzic bo mam podobne zdanie. Czesc osob bojkotuje to swieto - to nie nasze, bo amerykanskie, bo trzeba kochac caly rok - I ja sie z tym wszystkim zgadzam ale jesli to swieto zmotywuje jakas pare do spedzenia milego wppolnego wieczoru to jestem na tak :) My z mezem zwykle nie swietujemy jakos szczegolnie, w tym Roku dostalam of meza bukiet pieknych czerwonych roz - moj maz jest raczej praktycznym czlowiekiem I dosyc rzadko kupuje mi kwiaty ;) wiec bylam bardzo zdziwiona ja za to upieklam ciacho hihi Sciskam mocno, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Anitko :-) Cieszę się, że mamy podobne zdanie co do Walentynek ;-)
    Uważam że nie można być takim " sztywniakiem" i przyziemną osobą, żeby odmówić sobie jakieś przyjemności w Walentynki :-))) Super, że otrzymałaś od męża kwiatki to taki na maksa romantyczny gest-brawo dla męża! :-) Jakie ciacho piekłaś? Fantastycznie zorganizowaliście sobie Walentynki tak przytulnie :-*
    A ja byłam ze swoim Walentym w restauracji na kolacji ;-) Buziaki Kochana, papatki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. UUUU...Na kolacji to dopiero jest romantycznie :))) I jak bylo?
    Ja pieklam ciacho kokosowe bezglutenowe ;) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko restauracja była pięknie przystrojona, klimat romantyczny, menu w karcie walentynkowe. Mój Walenty zbytnio nie lubi nigdzie wychodzić i raczej jest małomówny więc ja przejęłam inicjatywę ;-)
      Ogólnie było miło. Buziaki-Słodziaki :-*

      Usuń