poniedziałek, 25 lutego 2019

Mój dzień- urodziny ;-)



                                                       Witajcie Moi Drodzy!


Osoby, które dłużej obserwują mojego bloga wiedzą, że dzień 26.02. jest dla mnie baardzo ważnym dniem ( dlatego, że urodziłam się w 6-tym miesiącu ciąży i miałam malutkie szanse na przeżycie. Dwa razy lekarzom udało się mnie przywrócić do życia). Staram się, żeby moje urodziny były co roku wyjątkowe.
Może to śmiesznie zabrzmi, ale w tym roku urodziny zaczęłam świętować od 18.02. gdy rano listonosz przyniósł mi niespodziankę w postaci kartki urodzinowej+prezentu od mojej przyjaciółki Anety, która mieszka w Niemczech-dziękuję Anetko :-*



19.02. moje kochane znajome zrobiły mi niespodziewajkę i zaprosiły mnie do restauracji, gdzie spędziłyśmy  bardzo miło czas i sympatycznie, choć do końca nie potrafię się cieszyć ponieważ mam ciężko chorą  mamę i myślami jestem z nią. Ale jest mi ogromnie miło, że znajomi o mnie pamiętają.


W dniu 21.02. przyjechali znajomi, których poznałam w Sarbinowie, którzy również pamiętali o moich urodzinach. Spędziliśmy sympatycznie czas.
23.02. (sobota) odebrałam torta z cukierni, ponieważ w niedzielę miałam gości przyszły dwie znajome.


                          


Pewnie się zastanawiacie dlaczego tak wcześnie świętuje urodziny??, ponieważ....w swój najważniejszy dzień w roku czyli 26.02. jadę do mojej mamy. Wzięłam urlop w pracy i zrobię mamie niespodziankę-spędzimy ten dzień razem. Właśnie jutro o 7 rano wyjeżdżam z domu na dworzec PKP. Trzymajcie kciuki za moją szczęśliwą podróż, ponieważ mam do pokonania 300 km ;-)
Moje Dziubaski będę pomału kończyć ten pościk, ale niebawem się odezwę. Pozdrawiam Was serdecznie, buziaki papa!


8 komentarzy:

  1. Asiu, wzruszyłam się czytając tego posta, nie wiedziałam że byłaś wczesniakiem, 6ty miesiąc to rzeczywiście wcześnie! Dziś na fb zobaczylam że jutro masz urodzinki i nawet pomyślałam sobie że super bo urodzilysmy się tego samego miesiąca, co mnie bardzo cieszy. Co jeszcze nasunelo mi się po Twoim poście to to, że widać od początku byłaś silną i zdeterminowana osóbką skoro jako 6 miesięczny maluszek dałaś radę, podziwiam Ciebie jeszcze bardziej, STO LAT ASIU, i miłego dnia z mamą Ściskam urodzinowo 🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko dziękuję Tobie za życzenia urodzinowe i tyle ciepłych i serdecznych słów :-* Też się cieszę, że urodziłyśmy się w tym samym miesiącu-SUPCIO! ;-) Pozdrawiam i całuję :-)))

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego oraz żeby uśmiech nie znikał nigdy z Twojej twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Anonimowy Czytelniku ;-)
      Serdecznie dziękuję za życzenia urodzinowe, pozdrawiam i zapraszam do lektury mojego bloga :-)

      Usuń
  3. Życzę Ci dużo siły! Będę częściej do Ciebie zaglądać 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pani Wiolu :-)
      Dziękuję bardzo za życzenia :-*
      Będzie mi bardzo miło, gdy będzie Pani "odwiedzać mnie" na blogu :-)
      Zapraszam serdecznie, pozdrawiam :-))))

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Jest Pani bardzo pozytywną osobą i proszę dalej taką być! Bije od Pani siła i pozytywne emocje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ( Życie ze smakiem)
      Dziękuję ślicznie za życzenia i słowa pełne serdeczności i ciepła :-)
      Pozdrawiam i przesyłam uściski :-*

      Usuń