czwartek, 24 sierpnia 2017

Prawo Jazdy.... Marzenie cały czas w realizacji...

Po długich poszukiwaniach szkoły prawa jazdy, która prowadzi kurs dla osób niepełnosprawnych kategorii B na szczęście znalazłam jest to Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Paterek z Koźmina Wlkp.
Jestem bardzo zadowolona z tego ośrodka, ponieważ jestem profesjonalnie obsługiwana. Samochód jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową kończyn dolnych. Pan właściciel i pracownicy ośrodka dbają o kursanta jest zainteresowanie z ich strony i starają się, żeby jak najlepiej przygotować swojego ucznia do egzaminu.
Pana instruktora mam bardzo sympatycznego, cierpliwego, wyrozumiałego z pozytywnym podejściem, który potrafi dobrze przekazać swoją wiedzę.
Cieszę się że znalazłam taki fantastyczny ośrodek kursu prawa jazdy, ponieważ jestem przekonana że w dniu egzaminu będę dobrze do niego przygotowana dzięki wspaniałemu podejściu i  przekazanej wiedzy przez Pana instruktora, a także serdeczności, wyrozumiałości i opiece właściciela Ośrodka Doskonalenia Zawodowego Paterek.
Z całego serca polecam tą szkołę nauki prawa jazdy, a w szczególności chcę poinformować osoby niepełnosprawne z dysfunkcją ruchu, które chciałyby zrobić prawo jazdy że w Koźminie Wielkopolskim jest możliwość podejścia do kursu prawa jazdy kategorii B.
Jestem dumna z faktu, że w niedalekiej odległości od mojego miejsca zamieszkania jest taki ośrodek nauki prawa jazdy z oddanymi serdecznymi ludźmi no i oczywiście z dostosowanym samochodem dla osób niepełnosprawnych.
Szukasz szkoły nauki jazdy? to zgłoś się do Ośrodka Doskonalenia Zawodowego Paterek w Koźminie Wlkp. to będzie trafiony wybór :-)

Pozdrawiam serdecznie




14 komentarzy:

  1. Brawo!! Za determinacje i dla ośrodka także. Tu w UK osoby niepelnosprawne maja nawet dodatki od rzadu by mogly na przyklad dostowac auto do swoich potrzeb. Niestety nie wiem jak to wyglada w PL, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      W Polsce też jest dofinansowanie żeby dostosować samochód dla osób niepełnosprawnych w jakimś procencie, ale to czy przyznają takie dofinansowanie trzeba spełniać odpowiednie warunki. A jeden najważniejszy warunek to trzeba już mieć samochód, żeby otrzymać dofinansowanie. Bardzo bym chciała mieć kupić samochód ale jak na razie nie mam funduszy. A do zakupu auta nie ma dofinansowań-niestety.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. W szkole jazdy www.albar.krakow.pl wyjątkowa atmosfera. Nauka jazdy to sama przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Dziękuję uprzejmie za informację, ale nie skorzystam ponieważ nauka jazdy zakończona i prawo jazdy w ręku ;-) No i mam swoją ulubioną szkołę także nie skorzystam. Wszystkiego dobrego, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Polecam www.albar.krakow.pl - szkoła jazdy, która świetnie uczy do egzaminu na prawo jazdy!

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja znowu jestem bardzo ciekawa kursów mandatów w NL i tego, w jaki sposób można je płacić. Ostatnio moja przyjaciółka wspominała mi coś o stronie https://zaplacmandat.pl bo dostała mandat i chciała go szybko zapłacić, ale jeszcze nie doczytałam w jaki sposób ta strona działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Marta :-)
    Cieszę się, że odwiedzasz mojego bloga ;-) Na temat płacenia mandatów nie mogę Ci pomóc, ponieważ (odpukać " w nie malowane") jeszcze żadnego póki co nie dostałam ;-) haha. Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pani Izabelo:-)
      Dziękuję, miło mi że spodobał się Pani mój post.
      Pozdrawiam i zapraszam do lektury pozostałych postów.

      Usuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń