piątek, 15 czerwca 2018

Są miejsca gdzie chce się być i ponownie wracać...

Moi Drodzy jestem  pełna radości i werwy życiowej, ponieważ jestem w miejscu które kocham.
Uwielbiam morze, jest to magiczne miejsce gdzie czas się "zatrzymuje". Godzinami mogę na plaży siedzieć i upajać się pięknym widokiem morza.
Dotarłam tutaj pociągiem z przesiadką, w sumie moja podróż trwała 12 godzin, ale dałam radę.
Najważniejsze jest dla mnie to, że dojechałam na miejsce cała i zdrowa! ;-) Rehabilitacja i morze to jest to!!! Poznałam fajnych ludzi, który są pełni empatii i zrozumienia. Pomimo problemów życiowych tutaj człowiek człowiekowi okaże serce, uśmiechnie się, porozmawia. Tutaj jeżdzę na długie wycieczki wózkiem (dwa dni  temu z kilkoma osobami wybraliśmy się 4 km do miejscowości Chłopy). Tutaj codziennie jestem na maksa aktywna! Jeżdżę promenadą tuż koło morza po dwa kilometry, jest także wspaniały zjazd na plażę dla osób na wózkach :-) 



                                                                               

                                               
                                              
      Na wieczorkach tanecznych każdy tańczy bez względu na to czy ktoś jest na wózku czy też nie.Wczoraj na takim właśnie wieczorku znajomy, poprosił mnie do tańca i bardzo dobrze nam się tańczyło ;-)


A co jest zastanawiające???, to to,że osoby sprawne miały dużo mniej chęci i werwy do tańca niż my osoby poruszające się na wózkach.
Ale było super!

                                 Moi Drodzy pozdrawiam Was serdecznie z Sarbinowa



                  
                    



                     

14 komentarzy:

  1. Mieszkam nie daleko Chlopów i ogólnie najbardziej w sezonie nie lubię tłumów. Czekanie w kolejkach itd to dla mnie masakra. Nie mogę się do tego przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :-)
      Na pewno w sezonie jest pełno ludzi i współczuję Pani z jednej strony, ale z drugiej strony ma Pani blisko do morza ;-)
      Teraz jak byłam w Chłopach to jeszcze mało ludzi, bo sezonu jeszcze nie ma to fajnie :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Super Asiu. Ja pod koniec lipca wybieram się do Mielenka, niedaleko Sarbinowa :) Pewnie spacerem po plaży zajdę i do Chłopów ;) i właśnie tam gdzie Ty byłaś. Również uwielbiam nasze polskie morze. Kiedy tam jadę i chodzę po plaży, chciałabym zatrzymać te chwile na zawsze. Szkoda, że się nie da ;) Pozdrawiam Cię cieplutko, życzę przyjemnych wakacji i udanej rehabilitacji. Nie ma to jak przyjemne z pożytecznym :)

      Usuń
    3. Cześć Agnieszko :-) Dziękuję bardzo! Jeszcze tylko został mi tydzień nacieszenia się morzem, jak to mówią " wszystko co dobre szybko się kończy"-niestety ;-) Masz rację, że szkoda że nie można zatrzymać tych chwil nad morzem na zawsze ach... Agnieszko Tobie również życzę miłych wakacji (jak pojedziesz do Mielenka) niezapomnianych chwil i wspaniałych emocji, które zostaną w Twoim serduszku na zawsze :-) Buziaki i pozdrawiam serdecznie!!

      Usuń
  2. Anonimowa czytelniczka: Witaj Asiu. Miłego pobytu nad morzem życzę.Ja chyba nigdzie nie wyjadę w tym roku:( Na turnusie jesteś, czy tak prywatnie? Słonecznej pogody:)POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Anonimowa Czytelniczko :-)
      Czasem tak bywa że na wakacje nie ma możliwości wyjechania. Ja ostatnio byłam 4 lata temu na wakacjach.
      Jestem na turnusie rehabilitacyjnym, pogoda tutaj jest kapryśna i w większości pochmurna ;-/ Ale to i tak mi nie przeszkadza cieszyć się morzem ;-) Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam

      Usuń
  3. Asiu Tylko ci pozazdroscić takiej werby a trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Teresko :-)
      Bardzo mi miło że piszesz, pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego :-)

      Usuń
  4. Witaj Joanno ;), ładnie wyglądasz, z resztą, jak zawsze, a na żywo to już w ogóle. Sarbinowo - dobry wybór. Byłem tam wielokrotnie, promenada i zjazd na plaże super, gorzej z infrastrukturą na mieście, chwila nieuwagi i można spaść z wózka. Ja w tym roku, jak Bóg da pewnie pojadę do Włoch, przywieźć Tobie coś bella???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :-)
      Dziękuję bardzo :-)
      Co do infrastruktury na mieście w Sarbinowie nie jest tak źle- bez przesady ;-) Jeżdziłam po gorszych! :-) Życzę żeby plany na wyjazd do Włoch doszedł do skutku ;-) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Witam, miło Cię było gościć w naszych nadmorskich okolicach, zapraszamy częściej. Pozdrawiamy. Royal Taxi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :-) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i również dziękuję za zaproszenie z pewnością skorzystam z zaproszenia ;-)
      Ślicznie także dziękuję za pomoc w dojechaniu do Sarbinowa :-) Niezmiernie cieszę się, że miałam przyjemność poznać Panów z " Royal Taxi". Na pewno będę zawsze o Was pamiętać, ponieważ dobrzy, uczciwi i serdeczni ludzie na zawsze zostają w sercu!.
      Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia :-)

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia, również uwielbiam morze, tam najlepiej odpoczywam ❤️ Niestety tak jak piszesz wszystko co dobre szybko się kończy ale pozostają wspomnienia, naładowane baterie i pamiątki w postaci zdjęć, przeczytałam z przyjemnością Ściskam mocno 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko :-* Zdjęcia są najlepszym sposobem " zatrzymania czasu/chwili". Jak tylko zaczynam tęsknić za morzem to oglądam zdjęcia ;-)
      Całusy, papa!

      Usuń