poniedziałek, 24 grudnia 2018

Dwudziesty czwarty post Vlogmasowy " na kółkach" ;-)








Witam Was Moi Drodzy w dwudziestym czwartym poście Vlogmasowym!!!

   Dziś obudziłam się po 6 rano i zaraz wstałam, ponieważ jechałam jeszcze po odbiór tortu. Śniadanko zjadłam, kawkę wypiłam i było otwieranie już ostatniego okienka kalendarza. 


W 24-tym okienku był podgrzewacz do wielokrotnego użytku na zimne dni (np.do rąk). Ciekawa rzecz, powiem Wam że jestem zadowolona z kosmetyków z całego kalendarza. Będzie dużo testowania ;-)
Byłam też na stacji benzynowej, żeby autko zatankować. 
Po pracy przygotowania do wieczerzy wigilijnej, a później już tylko świętowanie ;-)
Dziękuję Wam bardzo za to, że odliczaliście ze mną  dni do tych magicznych świąt (śledząc i komentując moje posty Vlogmasowe). Dziękuję mojej serdecznej koleżance Anitce, że zawsze znajdywała czas, żeby przeczytać i w komentarzach podzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami i emocjami w tych dniach.
Włożyłam całe swoje serce, żeby przygotować posty Vlogmasowe i oczekiwać z Wami na te przepiękne święta.
Magicznych świąt Wam życzę, buziaki :-*


3 komentarze:

  1. Asiu, ten podgrzewać bardzo fajny, ja mam często zimne ręce i właśnie kiedyś widziałam takie podgrzewacze, chyba sobie kupię 😊😊 Obydwie uwielbiany Święta Bożego Narodzenia także bardzo mi było miło spędzić ten czas z Tobą Asiu. Mam nadzieję że miło spędziłaś święta. Cieszę się że zdecydowałaś sie na pisanie tych vlogmasikow.. Jeszcze raz Zdrowych spokojnych Świąt Bożego Narodzenia 🎆🌟🎅🎄🎄💕💕🎀🎀

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko ja również się cieszę bardzo, że oczekiwałaś ze mną aktywnie na święta :-)) Doceniam to z całego serca i dla mnie ma to bardzo duże znaczenie-Dziękuję Kochana :-* Święta szybko minęły, spędziłam je z bliskimi choć w większej mierze spędzałam je bez rodziny. Dlatego podwójnie cieszę się, że Ty regularnie czytałaś moje posty vlogmasowe i dzieliłaś się ze mną swoimi przygotowaniami.
    Dziękuję Moja Droga za życzenia, ja Tobie również życzę wszystkiego najlepszego! Buziaki :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń