środa, 4 grudnia 2019

Czwarty post vlogmasowy "na kółkach"


Hejcia w czwartym vlogmasowym pościku :-)

U mnie kolejny pogodny dzień duchowy jak i na zewnątrz...
Po zjedzeniu śniadania otworzyłam kalendarze no i było.....

                      


Pod czwórką była maska do ust na noc, ale nie potrafię określić zapachu tego produktu po prostu najlepiej jak go określę jako neutralny ;-) Pojemność 8 ml. Kolejny kosmetyk, który mi się na pewno przyda i zużyję do ostatniej kropli :-)
W południe odwiedziłam znajomą, która niebawem wyjeżdża na święta więc spotkałyśmy się na pogaduchy kobiece ;-) Także wyjazd uważam za jak najbardziej udany.



                                        
                              
Pochwalę się, że wczoraj wieczorem zaczęłam czytać książkę świąteczną " Uwierz w Mikołaja" Ktoś z Wam ją czytał? A na dziś wieczór planuję wypisywanie kartek żeby jutro je wysłać.
Wiem, wiem jestem jak dinozaur (na wymarciu haha!) z tym wysyłaniem pocztówek  ale przyznam szczerze, że bardziej przywiązuję wagę do życzeń świątecznych wysłane tradycyjną pocztą niż wirtualnie:-)
Z przygotowań świątecznych mam już zamówione pierogi i uszka no i w tym tygodniu jeszcze złożę zamówienie na ciasto.
Pomału pomału coraz bliżej świąt jestem, choć co innego planowałam...a co innego wyszło, ale cóż nieraz w życiu tak bywa ;-)
A Wy święta spędzacie w domu? czy gdzieś wyjeżdżacie?
Życzę pozytywnego wieczorku i "do zobaczenia" w kolejnym vlogmasie ;-) Papatuśki!!!
                                                                             

                            

   
                                                                           


2 komentarze:

  1. Z przygotowań do świąt to na razie tylko mam odhaczone nastawienie piernika staropolskiego. Reszta przede mną. A kalendarze adwentowe są fajniejsze z roku na rok. Gdy moja córka była mala to robiłam jej sama małe prezenciki☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Asiu, muszę przyznać że całkiem fajne te kosmetyki z kalendarza Balea.
    Ja powiem Ci, że takich jedzeniowych planów jeszcze nie robiłam i właśnie się głowie jak to zorganizować. 27.12 już wyjeżdżamy na Sylwestra więc nie chcę robić za dużo jedzenia żeby się nie zmarnowało, ewentualnie to co będę mogła to zamroże. Bardzo lubie czytać Twoje vlogmasowe wpisy. 🎅🎅❤️❤️❤️😍😍😍

    OdpowiedzUsuń