niedziela, 8 grudnia 2019

Ósmy vlogmasowy post "na kółkach"


Dobry wieczorek w ósmym vlogmasie :-)

Mój dzień się zaczął o 9:00 rano jak zawsze od kawusi i śniadanka, a później co?, oczywiście że otwieranie kalendarzy :-) Już Wam pokazuję co miałam za prezenciki...

                                                                   
 Znów coś do kąpania w wannie czyli gwiazda do kąpieli o zapachu nektarynki, pojemność 25 g.
A propo kalendarza " Balea" to może być tak, że mogę mieć inne kosmetyki w danym dniu niż powinny. Dlatego, że kalendarz został do mnie przesłany trochę uszkodzony i produkty latają po całym pudle. Gdyby ktoś czytał post (a ma również taki sam kalendarz) i mój kosmetyk by się nie zgadzał z danym dniem, to mnie poprawcie w komentarzu ;-)
Mam już choinkę ubraną i pokażę Wam częściowo moje ozdoby świąteczne uwaga-tadam!....
                 
                             




                                   
                                                                               
                                                       
Jestem cały czas w trakcie dekoracji mojego mieszkanka, także do świąt może się to jeszcze ciutkę zmienić haha!
Miałam też odwiedziny znajomej także sympatycznie spędziłam niedzielne popołudnie, a jak tam u Was? To tak pokrótce streściłam Wam mój dzionkas, ale teraz już zmykam i życzę kolorowiastych senków, papatki ;-)

                                                                                                                      

                                         
                                                                                       


4 komentarze:

  1. Witaj Asiu. Widzę że przygotowania do świąt w toku:) Ja jeszcze nie czuję że święta się zbliżają, a choinkę zawsze ubieram dzień przed wigilią. Pięknie przystroiłaś mieszkanko.Ja nie mam kalendarzy adwentowych. Pozdrawiam Natka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Natka :-) Dziękuję za odwiedzinki na moim blogu, jest mi niezmiernie miło z tego powodu :-) Cieszę się, że podobają się Tobie moje przystrojone mieszkanie. Ja dziś już słuchałam kolęd jakoś udziela mi się ta atmosfera świąteczna. A Ty gdzieś wyjeżdżasz na święta? Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Asiu pięknia choinka I piękne ozdoby w mieszkanku. Ja też tak mam, że do ostatniej chwili coś przekładam i przedstawiam hihi U mnie też już jest choinka, mam wrażenie że co roku ubieram ja wcześniej i wcześniej tutaj u nas ludzie niektórzy stroja już pod koniec listopada a 1 grudnia to już na bank. Ja niestety nie mam w tym roku kosmetyczneg9 kalendarza adwentowego tym bardziej cieszy mnie i ciekawi co jest u Ciebie. Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wcześniej w Anglii ubierają choinki, a ja zawsze starałam się ubierać w Mikołajki choć w tym roku ubrałam troszkę później. Prawda jest taka, że jak już stoi choinka w mieszkaniu to czuć magiczny świąteczny klimacik :-)
      Zapraszam Anitko na oglądanie kosmetyków, dla mnie to sama radość, że mnie odwiedzasz tutaj na blogu :-) Mam nadzieję, że kiedyś los sprawi, że spotkamy się w realnym świecie ;-) Całuski :-*

      Usuń