piątek, 6 grudnia 2019

Szósty vlogmasowy post "na kółkach"


Dobry wieczór w szóstym vlogmasowym poście ;-)
Przepraszam, że dziś przychodzę do Was tak późno, ale jakoś za szybko uciekł mi dzionek ;-)
Był u Was Mikołaj?, bo u mnie był po raz drugi ;-) Chcecie zobaczyć co jeszcze dostałam?-spójrzcie...


Świąteczną skarpetę ozdobną, cukierki cytrynowo-imbirowe, oraz woreczek z suszonymi płatkami róż.
A w kalendarzach miałam kolejne niespodzianki....


 Konfetti do kąpieli o zapachu moim ulubionym czyli waniliowym i są w kształcie czapek mikołaja.
Super to wygląda i pachnie ale będę kombinować jak je zużyć nie mając wanny haha!             
Wysłałam kartki świąteczne ;-) pokażę Wam dowód, że zostały wypisane ;-)


Po drodze z poczty wstąpiłam do cukierni zamówić ciasto na święta. Kolejne rzeczy mam załatwione i o tyle mam spokojniejszą głowę. Pod wieczór byłam u znajomych w odwiedzinach i tak jakoś zleciał mi taki miły dzionek jak Mikołajki :-)))


A Wy jak Dziubdziusie spędziliście dzisiejszy mikołajkowy dzionek?
Życzę Wam spokojnej i dobrej nocki, papatki

                                                                                



3 komentarze:

  1. U mnie też był Mikołaj, dostałam słodycze i moje ulubione Malteasers mniam, mniam. Powiem Ci że nigdy nie spotkałam się z confetti do kąpieli, to nowość dla mnie. Ale fajny piesek na zdjęciu ❤️❤️❤️❤️ buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Anitko, że u Ciebie był Mikołaj i przyniósł Ci Twoje ulubione słodycze-to miłe :-) Chyba jeszcze nie jadłam Malteasers, muszę spróbować ;-) A piesek jest przekochany, taki pieszczoszek-kocham pieski :-)
      Całusy moja Droga i pozdrawiam całą Waszą rodzinkę, oraz uściski dla Lucy.

      Usuń
  2. Anitko zapomniałam jeszcze wspomnieć, że ja też pierwszy raz spotkałam się z konfetti do kąpieli, ale wypróbuję jak będę moczyła nóżki haha ;-)

    OdpowiedzUsuń