niedziela, 12 stycznia 2020

Podsumowanie roku 2019 :-)


Piszę dziś do Was podsumowanie 2019r. który miał dla mnie wiele emocji, zmian i niespodziewanych informacji na temat mojego zdrowia.
Z pozytywnych rzeczy w minionym roku to na pewno było to, że stan zdrowia mojej mamy się znacznie poprawił (z czego jestem MEGA zadowolona!), druga sprawa to jazda moją Meganą stała się płynniejsza i bardziej dynamiczna ;-) Zamknęłam również pewien osobisty rozdział, który zabierał mi sporo pozytywnej energii... Następnie poznałam nowe osoby, byłam dwa razy w Sarbinowie gdzie się wyluzowałam na maxa, ponieważ kocham morze :-)

                                                  

Wrzesień był dla mnie " huśtawką nastrojów", ponieważ z jednej strony byłam szczęśliwa, bo miałam mieć operację SDR na którą czekałam z wielką nadzieją w sercu. Po badaniach w Szczecinie dowiedziałam się, że operacja musi być odroczona ze względu na to, że wykryto mi inne schorzenie.
Czułam i czuję się strasznie zawiedziona i zagubiona, dlatego że mój stan jest pod znakiem zapytania... Praktycznie pod  koniec roku miałam  badania, zabieg i oczekiwanie na wyniki, oraz na informację od mojego neurochirurga co dalej...
W grudniu poznałam fantastyczną Panią fotograf która wykonała mi sesję zdjęciową na potrzebę mojego bloga (mieliście okazję zobaczyć fotki podczas vlogmasów).
Powiem szczerze rok burzliwy i pełen niespodzianek i tych dobrych i tych złych...Rok który miał wpływ na zmianę mojej duszy,pisząc to co mam na myśli??...Mianowicie to, że mniej byłam radosna, bardziej zamyślona, smutna i zrezygnowana. Sylwester spędzałam tam gdzie dwa lata temu, ponieważ poprzez taniec chciałam wyrzucić te negatywne wszystkie emocje i udało się :-) Był taniec, była radość, było zapomnienie o problemach ;-) Także cel osiągnięty!!!
W tym nowym roku chcę tylko jednego, żeby mój stan zdrowia się poprawił, żebym wróciła do pracy, do rehabilitacji i oczywiście żeby operacja SDR doszła do skutku :-)
Ja ze swojej strony dziękuję Wam za to, że byliście ze mną w minionym roku, że wspieraliście dobrym słowem w wiadomościach prywatnych :-)
Życzę Wam wszystkiego dobrego na ten Nowy 2020 rok!!! Buziaki :-* :-*
           
                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz