poniedziałek, 21 grudnia 2020

Dwudziesty pierwszy post vlogmasowy "na kółkach"

                                 Dobry wieczór w dwudziestym pierwszym poście vlogmasowym 
                                                  witam  Was z moim skrzatem Filipem ;-)         


Zaczęłam poniedziałek o 6:30 i bardzo się z tego cieszę, ponieważ miałam więcej czasu do działania tym bardziej, że dzisiaj rehabilitacyjny dzionek :-)  Po wstaniu z łóżeczka i ogarnięciu się zrobiłam sobie kawkę, a następnie nałożyłam maseczkę pielęgnacyjną na twarz...
Maseczkę glinkową dostałam z karteczką świąteczną od mojej przyjaciółki Anitki. Po nałożeniu pierwszej porcji kosmetyku na skórę już ją polubiłam za przecudny zapach i gęstą konsystencję. Jeszcze większą sympatią obdarzyłam ten produkt po 15 min. jak już zmyłam maseczkę, a pod palcami dłoni poczułam wygładzoną, napiętą i nawilżoną cerę. Jestem tą maseczką zachwycona także Anitko jeszcze raz dziękuję :-*
Po wypiciu kawki i wypielęgnowaniu twarzy, wzięłam się za śniadanko i otwieranie kalendarzy, a dziś na mnie czekały następujące niespodzianki....
                                                 Kalendarz "Isana" sprezentował mi dzisiaj maseczkę pielęgnacyjną peel-off  do twarzy, pojemność 8ml x2. Czekoladka Kinder była pychotka z pychoty, z ryżem dmuchanym w środku :-)).
                                                            Kocham kwiaty i cieszę się, że otrzymałam takie piękne róże :-) 
Między czasie jeszcze kurier przywiózł przesyłkę od " Cafe-Panamera" z przepyszną kawką sypaną
i karteczką z życzeniami świątecznymi.
                                     Kawę wygrałam w konkursie na Instagramie za co ślicznie dziękuję Palarni kawy, że to ja zostałam wybrana i od dzisiaj będę mogła delektować się smakiem pysznej, aromatycznej kawki :-)
Późnym popołudniem w skrzynce pocztowej czekała na mnie piękna karteczka od super chłopców Karola i Ksawerego oraz rodziny czyli moich bliskich przyjaciół :-)

Dziękuję Irenko za pamięć i życzenia świąteczne :-* Uściskaj proszę ode mnie chłopców i przekaż, że karteczka jest śliczna :-)
Moi Drodzy zobaczcie co dostałam wczoraj późnym wieczorem od Pani Ewuni mojej bliskiej znajomej, którą znam już ponad 10 lat..
         
Mojemu nowemu skrzatowi dałam na imię Filip ;-) A skarpetki są przesłodkie prawda???
Na sam widok taki słodziaków buzia automatycznie się uśmiecha :-))) 
Anitko wiem, że Tobie się będą tak bardzo podobały jak dla mnie :-)
                                                                                         i jeszcze śliczne poszewki na podusie...Bardzo mi się podobają, ponieważ lubię poduszki ozdobne, a Wy lubicie poduszki dekoracyjne?. Pani Ewo bardzo dziękuję za piękny prezent :-*
Dzisiejsza rehabilitacja przebiegła dobrze...nie byłam nawet mocno zmęczona. Teraz z moim fizjoterapeutą spotkamy się już po Nowym Roku z nową siłą i energią ;-)
Dziś celowo nie wstawiam Wam piosenki świątecznej, ponieważ znów była jakaś udziwniona (typu hip-hopu) także niezbyt była przyjemna :-/
Napiszcie na jakim etapie przygotowań jesteście i czy dużo jeszcze Wam zostało do zrobienia?
Ja jutro odpalam moją Megankę i wyruszam na ostatnie świąteczne zakupy, później będę smażyć zielone śledzie do ryby po grecku :-) 
         Z Filipem Was żegnamy i życzymy wspaniałej nocki, kolorowych snów Moi Drodzy.
          Do juterka, papa :-)
                    



                                                                                       

                                        


                                                                                     

  
                 


                                                                                     

                                 



 


2 komentarze:

  1. Witam Ciebie Asiu i uroczego Filipa. Cieszę się że maseczka przypadła Ci do gustu podobno jest super dlatego ją wybrałam chociaż sama jeszcze nie testowałam. Ja dziś byłam na ostatnich, mam nadzieję zakupach. Też będę robić rybkę po grecku jutro kusze usiąść na spokojnie i pomyśleć co kiedy przygotuję. Ściskam mocno i do jutra Kochana 🎄☃️☃️✨🎅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana... maseczka jest bez konkurencyjna, koniecznie musisz ją przetestować :-). Ja także byłam dzisiaj na ostatnich zakupach i mam nadzieję, że już nie będę musiała odwiedzać sklepów, bo w dzisiejszych czasach to nic przyjemnego!!. Anitko a jak robisz rybkę po grecku?, pytam bo każdy ma inny sposób... Całusy-słodziusy i przytulanki :-)

      Usuń