poniedziałek, 20 grudnia 2021

Dwudziesty Post Vlogmasowy "na kółkach"

                                       Dobry Wieczór Kochani w Dwudziestym Vlogmasie :-)
Dziś Wam się chciałam pokazać w fantastycznej bluzie Bez Ograniczeń "Fun Wear"i jeszcze odkryłam kolejne rewelacyjne świetne rozwiązanie zobaczcie co...

Rękawki mogą być jednocześnie rękawiczkami, superowa bluza prawda? A poza tym jest mega wygodna (jak każde ubranie Bez Ograniczeń marki Fun Wear), oraz jest bardzo cieplutka :-)
Dziękuję jeszcze raz Dorotce i Łukaszowi za  prezent od Mikołaja ;-) i serdecznie pozdrawiam :-*
Dziś miałam wolne w pracy i dzionek zaczęłam od odsłuchania kolędy dnia, później szybkie śniadanko i wyprawa po zakupy świąteczne. Po powrocie kawusia i otwieranie kalendarzy w których skrywały się takie cudeńka...

Batonik Kinderek z mlecznym nadzieniem i kostka do kąpieli stóp, przyznam szczerze ciekawi mnie ta kostka ;-) 
Po obiadku pojechałam po częściowy odbiór pierogów, a dzień przed wigilią kolejna porcja pierożków  do odebrania.
A po powrocie szykowałam się na rehabilitację, później aktywnie ćwiczyłam z moim fizjoterapeutą  i tak mi zleciał poniedziałek, a Wam jak minął dzisiejszy dzień? Pomału będę kończyć Moi Drodzy i zmykam spaćku, bo jutro rano wstaję do pracy.
                                    Życzę Wam dobrej i spokojnej nocki, pozdrowionka!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz