środa, 7 grudnia 2022

Piąty Vlogmas "na kółkach"

                                           Dobry wieczór w piątym poście vlogmasowym:-)
                    Dzisiejszy dzień mogę spokojnie zaliczyć do bardzo udanego i radosnego.
              Odwiedziła mnie Celinka moja bratnia duszyczka i spędziłyśmy super czas
         Ubrałyśmy świąteczne skarpetki, które nazwałyśmy "skarpetkami mocy"
Taką piękną gwiazdę Betlejemską dostałam od mojej bratniej duszyczki i bardzo się z tego cieszę bo na mojej sali jest coraz bardziej "domowo" :-)  A po południu ubieraliśmy na oddziale choinkę i od razu zrobił się magiczny klimat.
                                                                                                
Byłam na terapii zajęciowej i zrobiłam kolejnego skrzata, który lepiej mi wyszedł niż poprzedni, jak to mówią trening czyni mitrza ;-)
A w dzisiejszych okienkach znalazłam czekoladę do picia i czekoladkę o smaku ciasteczkowym
                    
             Także dziękuję Asiu i Celinko za takie pyszności, Wy wiecie jak mi osłodzić życie ;-)
             Jesteście moimi Promyczkami w "pochmurne dni"
Czym bliżej świąt, to coraz więcej osób wychodzi do domu. Z niektórymi osobami się człowiek zżywa bardziej z drugimi mniej. Cieszę się, że Celinko mnie odwiedzasz, bo brakuje mi tutaj Ciebie i Naszych wspólnych pogadanek, wspólnych herbatek i wieczornych seansów filmowych. Pomijając ten fakt, że szybko odlatywałam do krainy snów :-)))
Mam nadzieję, że jeszcze nie raz  będziemy miały okazję to powtórzyć :-)
Tym miłym akcentem kończę ten post życząc Wam dobrej, spokojnej nocy.
                                   Pozdrawiam Was serdecznie 



                                                 
       

2 komentarze:

  1. Ja w tym roku zapomniałam kupić gwiazdę betlejemską ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiulka
      Ja w tym roku nadrobiłam za Nas dwie, bo mam dwie ;-)
      Gdybyśmy mieszkały bliżej siebie, to chętnie bym się z Tobą podzieliła
      Całusy :-*

      Usuń