czwartek, 21 grudnia 2023

Dwudziesty pierwszy vlogmas "na kółkach"

                                                                    Dobry wieczór :-)
Dwudziesty Pierwszy Vlogmas
A dlaczego by tak nie zacząć dnia od uśmiechu och tak! jak najbardziej. Uśmiech ułatwia codzienność, sprawdźcie i przekonajcie się. Punkt 7:10 zaczęłam nagrywać vlogmas z radością w sercu, ponieważ lubię mieć kontakt z ludźmi. W towarzystwie swoich widzów na YouTube otworzyłam niespodzianki dnia z moich kalendarzy, zerknijcie okiem co było fajnego...

Od Celinki perfumetka Angel Muse Mugler z nutami zapachowymi boskimi, bardzo podobne do  perfum Euforia. Trwały piękny zapach, super!
Kalendarz Onlybio skrywał Ptasie Mleczko firmy Wedel, które z wielką ochotą zostało skosztowane do kawki. 
Asiulka podarowała mi na dziś wafelka WW także ekstra, trzeba osłodzić sobie życie ;-) Karteczka
"Czytanie czyni człowieka pełnym, Rozmyślanie głębokim, a rozmowa otwartym".
W Kinderku ukrywało się Kinder Country (moje ulubione).
Wczoraj otrzymałam prezent od "Mikołaja", zobaczcie jaki...
Jak Wam się podoba?, bo mi bardzo :-) Uwielbiam lampiony, świeczki, także Mikołaj dobrze mnie zna skoro trafił w samo sedno, bo listu do niego nie pisałam w tym roku ;-) haha!
Po pracy wsiadłam w samochód i popędziłam załatwiać sprawy, po powrocie lekkie przygotowania do jutrzejszego wyjazdu. Później kąpiel, mycie głowy a teraz piszę post do Was.
Jutro raniutko wstaje, nagrywam odcinek 22 vlogmasa, szybciutkie dopakowanie plecaka i wyjazd na dworzec PKP. Trzymajcie kciuki za udaną podróż, a tymczasem ja zmykam do poduszki, bo jutro aktywny dzień przede mną.
                  Dobranoc, barwnych, spokojnych snów i do jutra Moi Drodzy, papa ;-)
Uśmiechajcie się dużo, ponieważ to jest najlepsza recepta na większość sytuacji...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz