sobota, 23 grudnia 2023

Dwudziesty Trzeci Vlogmas "na kółkach"

                                                                         Witam serdecznie :-)
Dwudziesty Trzeci Vlogmas
 Na nowym miejscu spało mi się bardzo dobrze, choć w nocy mocno wiał wiatr.
Wstałam rano, zrobiłam sobie kawkę i włączyłam kamerkę żeby nagrać vlogmasa.
Otworzyłam pakuneczki na dzisiejszy dzień, zobaczcie co tam się ukrywało...

Od Celinki dziś perfumetka Calvin Klain, cudowne, eleganckie nuty zapachowe i oprócz tego była saszetka z żelem pod prysznic i balsamem Calvin Klain. Bardzo się ucieszyłam bo jeszcze nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z tej marki.
Kalendarz Onlybio ukrył batonik bajeczny Wedla. Natomiast w kalendarzu Kinder był dobrze znany mini wafelek Hanuta.s
Od Asi był tusz Miss Sporty, którego bardzo jestem ciekawa i chciałam od dawna przetestować, także jestem uszczęśliwiona. A i jeszcze karteczka " Najlepszym lekarstwem na krzywdę-zapomnieć"
Po śniadanku jeszcze małe zakupy i szybciutko do domku trzeba było wracać, ponieważ okropnie wiało i było straszliwie zimno brrr!! Po powrocie ciepła kawusia i przygotowania do jutrzejszego dnia.
Później kąpiel i później usiadłam, zebrałam myśli żeby napisać do Was ten post.
 
Życząc Wam dobrej, magicznej nocki zmykam pod kolderkę, a jutro jestem z ostatnim postem vlogmasowym w tym roku. Szybko minął ten czas ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz