sobota, 2 marca 2024

Ważny dzień....Na Luzaku!


Moje urodziny zawsze obchodzę uroczyście, niezależnie od tego ile 
 kończę lat.
To bardzo ważna data, ponieważ wtedy zaczęła się moja historia życia.
W tym roku uroczystości urodzinowe zaczęłam tydzień przed datą urodzin  i kończę tydzień po. Bardzo się cieszę, bo wiele bliskich dla mnie osób o mnie pamiętało. Niektórzy z moich przyjaciół przemierzyło kilkaset kilometrów, żeby sprawić mi radość i spędzić ze mną czas.
Jestem wdzięczna i szczęśliwa, że mam  wokół siebie tyle wspaniałych osób, którzy mnie wspierają i nie jest im obojętny mój los. Jest to wzruszające i radujące serce, że mamy wzajemnie siebie i możemy się "podzielić" skrawkiem swojego życia.
Czas leci nieubłaganie szybko, ale podczas uroczystości urodzinowych staraliśmy się łapać każdą wspólną minutę, cieszyć się z niej i zapisać w sercu. 

Otrzymałam wiele wspaniałych życzeń, kartek, kwiatów i prezentów, ale najdroższa jest pamięć o drugim człowieku. Spotkania,radość, wspólnie spędzone minuty, godziny, wspomnienia i świadomość,że każdy z moich przyjaciół, bliskich znalazł czas na wypisanie kartki, telefon  z życzeniami, przyjazd, czy przyjście i spędzenie wspólnego czasu. To jest piękne, niepowtarzalne i wyjątkowe, dla takich chwil warto żyć.
Nie ma nic cenniejszego niż szczera oddana przyjaźń, nie liczy się to, że niezależnie gdzie jesteśmy i co się dzieje wystarczy świadomość "jestem z Tobą, pamiętaj".
Moi przyjaciele w różny sposób dają mi odczuć, że są i możemy wzajemnie na siebie liczyć.
Dziękuję Wam Kochani za wspólny, niezapomniany czas, za szczere rozmowy i gesty płynące prosto z serca. Dziękuję za to tchnienie do życia, które "wtłaczacie w moje serce" swoim  istnieniem w mojej codzienności. Tegoroczne urodziny były jedyne w swoim rodzaju, magiczne, spontaniczne, pełne pozytywnych i wzruszających emocji. Dające przesłanie życiowe, że nie kilometry i sprawy przyziemne życia codziennego są ważne tylko szczęście i radość drugiego człowieka.
Dziękuję za to, że jesteście i za magię którą mi podarowaliście swoimi serdecznymi gestami.
Doceniam i jestem zawsze całym sercem...
Pozdrawiam:-) 


 
 



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz