czwartek, 2 czerwca 2016

Niekończąca się przygoda z " MEMO" :-)

Dziś chciałam Wam opisać pewną przygodę związaną z poszukiwaniem odpowiedniego obuwia do mojego schorzenia...
Wbrew pozorom wybór odpowiedniego obuwia dla osoby niepełnosprawnej bądź dziecka, któremu kształtują sobie stópki jest ogromnie ważne.
Gdy byłam nastolatką nie przywiązywałam wagi do mojej rehabilitacji i wszelkich potrzebnych pomocy ortopedycznych (w tym obuwia specjalistycznego). Nie chciałam nawet słyszeć o butach ortopedycznych, które były dla mnie potrzebne. Wolałam  w tamtym czasie normalne buty, które nosiły moje siostry, bądź rówieśniczki.
Z upływem czasu nabierałam przekonania, że przy moim schorzeniu i bardzo dużym napięciu mięśni obuwie specjalistyczne, w którym moja stopa będzie odpowiednio ustawiona i usztywniona jest niezbędne a zarazem komfortowe dla mnie. Zrozumiałam w ten czas, że nie potrzebnie się tak buntowałam, ponieważ noszenie butów specjalistycznych jest dla mojego dobra.
Zaczęłam poszukiwania firm, które zajmują się produkcją butów leczniczych/ortopedycznych i znalazłam stronę internetową firmy " MEMO".

Przeglądałam strona po stronie, oglądałam obuwie, z tej firmy, czytałam recenzje poszczególnych fasonów i nie mogłam uwierzyć własnym oczom, że buty w swoim wyglądzie nie przypominały niczym butów specjalistycznych .Wyglądały i wyglądają ładnie, mają swoją estetykę i niczym się nie różnią od normalnych butów.!!!! Bez wahania zdecydowałam się, że kupię sandały, a dlaczego akurat mój wybór padł na sandały? Otóż ze względu na fakt dużego napięcia spastycznego nóg nie mogłam nosić zwykłych sandałów jak zdrowa osoba,dlatego że wykrzywiałam stopy.     
Latem pomimo wysokich temperatur ja niestety nosiłam kryte buty.
Gdy postanowiłam zakupić buty MEMO to były to sandały, które charakteryzowały się tym przede wszystkim, że usztywniały i utrzymywały stopę w prawidłowej pozycji. Oprócz tego były zapinane na trzy paski, które były regulowane, dzięki którym noga była odpowiednio  ustabilizowana .
Latem założyłam zakupione sandały, to nie mogłam się nacieszyć faktem, że wreszcie moje stopy nie parzą się w zakrytych butach i są w odpowiednio ustawione.
Kochani moja "przygoda" z firmą MEMO zaczęła się ok.7 lat temu...trwa do dzisiaj i będzie trwać ...Nie  zamierzam z niej zrezygnować bo obuwie z tej firmy daje komfort dla moich nóg i dla mnie samej ;-)
Buty MEMO korygują moje nieprawidłowe ustawienie stopy i wada się nie pogarsza.
Cecha jedna z wielu która je wyróżnia jest diagnostyczna podeszwa i walory zdrowotne!!!
Korzystając z okazji dzisiejszego dnia tzn. " Dnia Dziecka" napiszę do Mam dzieci niepełnosprawnych jak i zdrowych, żeby od najmłodszych lat swoich pociech zwracały uwagę na zakup odpowiedniego obuwia, które ukształtuje odpowiednio stopy Waszych pociech :-)


                                                           Przygodo trwaj!!!!..... :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz