sobota, 8 grudnia 2018

Ósmy post Vlogmasowy " na kółkach"





Witam w Ósmym poście Vlogmasowym!!!

Jakie macie plany na sobotę, bo ja dziś zaplanowałam porządki, pranko, zakupy.
Dziś dzień zaczęłam o 8 rano, zjadłam śniadanko i otworzyłam kalendarze...zobaczcie co się ukrywało pod 8 okienkiem.....

                         
                                                         

Tonik do twarzy, super w takiej podręcznej butelce. Zapach jest trochę taki kremowy, na pewno się przyda ;-)
Dziś u mnie na obiadek spagetti, bo dawno nie było. Zakupy planuję spożywcze.
Popołudniu czekam na odwiedziny znajomej, ponieważ wleci na pogaduchy przy choince ;-)
Życzę Wam miłej soboty i do jutra, papa!

                                     

3 komentarze:

  1. O jaki ladny reniferek :) Witam Asiu. Ja dzis tez wstalam wczesnie - bo chcialam pojechac do primarku - musialam to zalatwic przed poludniem bo o 13 moja mama przywozila mi swojego pieska do opieki :) Czesto przywozi go do mnie gdy jestem w domu bo jej piesek nie lubi zostawac sam i niszczy wtedy rzeczy. W miescie pelno ludzi nie bylo gdzie zaparkowac - w koncu miejsce na parkingu ale tylko na godzinke wiec wszystko w pospiechu, chcialam zobaczyc swieczki w Primarku i jakies rzeczy do domu ale niestety nie starczylo czasu, kupilam kilka rzeczy, moze nagram haul...Poza tym jakas taka jestem zaspana to chyba ta pogoda bo strasznie wieje i pada. Ja dzis w kalendarzu mialam szampon do wlosow zupelnie mi nieznany :) Wlasnie wgrywam vlogmasa, wiec bedzie do niedzielnej kawki hihi buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko jak mama Ci przywozi pieska do opieki to masz wesoło :-) a jak Lusi toleruje innego pieska w domu? Czasem tak pieski mają że jak są same to niszczą rzeczy. Kiedyś pilnowałam sąsiadom psa, ponieważ jak oni wychodzili do pracy, to wtedy strasznie piszczał.
      Fajnie, że w kalendarzu miałaś szampon, może Ci będzie dobrze służył skoro jest z naturalnych składników...Vlogmas jak zawsze super-bomba!! Alex jest niesamowity jak swobodnie się czuję przed kamerką-rewelka ;-)
      U mnie pogoda też jest taka "skwaszona" tzn. szaro-buro, wieje i pada deszcz, także witaj w klubie Moja Droga :-) Życzę udanego, radosnego i z werwą pozytywną tygodnia! Buziaki, papa! :-*

      Usuń
    2. Psiaki dobrze się znają i czasem nawet lubią się pobawić razem. Pies mojej mamy nie toleruje innych piesków ale akurat z moją dobrze się dogaduja 😁 Właśnie czekam na Alexa bo jest na dodatkowych lekcjach przygotowujących do egzaminu, ktory czeka go w przyszłym roku więc mam czas nadrobić Twoje vlogmasy, wczoraj nawet nie otworzyłam kalendarza taka bylam padnięta jak wróciłam wieczorem. Buziaczki Kochana!!

      Usuń