piątek, 7 grudnia 2018

Siódmy post Vlogmasowy "na kółkach" ;-)




Witam Was w siódmym już Vlogmasowym poście!!!

Dzisiejszy dzień zaczęłam bez kawki, ponieważ  jakoś czas szybko leciał i nie zdążyłam. Zjadłam śniadanie, otworzyłam kolejne okienka w kalendarzach i do pracuni ;-)




   Dziś w kalendarzu Balea był krem do rąk i paznokci-zapach kwiatowy....kolejny kosmetyk do przetestowania ;-). Jak widzicie na fotce choinka u mnie wreszcie ubrana, w tym roku postanowiłam ubrać  na czerwono-złoty kolor. Jak Wam się podoba?




Dziś po pracy rehabilitacja. Wieczorkiem herbatka pewnie jeszcze pooglądam Vlogmasy i do spanka.
A wczoraj przed spaniem jeszcze obejrzałam Vlogmasa Anitki z czego bardzo się ucieszyłam, ponieważ nie możemy się spotkać osobiście, to chociaż mamy kontakt przez internet.
Aaa jeszcze zapomniałam Wam napisać jakie imię ma Skrzat, którego wczoraj dostałam....padło na Rudolf ;-) Moi Drodzy życzę miłego popołudnia i do juterka, papa!
     
                 

4 komentarze:

  1. Witam Joasiu :) Twoja choineczke podziwialam juz na insta, pieknie Ci wyszla :) Wyglada bardzo elegancko. Ja dzis mialam ciezki dzien wiec ciesze sie, ze juz jestem w domu i zaczynam weekend :) Ten kremik wyglada bardzo ciekawie, zdecydowanie bedziesz miala co tesotwac, jak dzis mialam krem cc do wlosow - niegdy o czyms takim nie slyszalam wiec tez chetnie przetestuje :) Rudolf powiadasz? he he Czyzby moja propozycja sie spodobala? Buziaczki Kochana i milego wieczorku PS. Milo mi, ze na biezaco do mnie zagladasz na vlogmasy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Anitko :-) Cieszę się, że choineczka Ci się podoba :-) Dokupię jeszcze jeden komplet lampek, ponieważ jest ich obecnie za mało. Lubię jak choinka jest rozświetlona ;-)
      OOO! krem cc do włosów brzmi ciekawie, aczkolwiek nie spotkałam się jeszcze z takim kosmetykiem :-) Ciekawe jak będzie się sprawdzał...
      Co do imienia skrzata to prawda Twoja propozycja mi się spodobała. Kochana przekaż proszę Alexowi, że jego propozycja również jest ciekawa i skrzat ma dwa imiona: Rudolf-Jack hahaha! ;-)
      Oczywiście Anitko, że jestem na bieżąco z Twoimi Vlogmasami (nie wyobrażam sobie innej opcji). Życzę Wam sympatycznego i pozytywnego weekendu, odpoczywaj i myśl pozytywnie. Buziaki, papa!

      Usuń
    2. Przekazane :P Buziaczki!

      Usuń
    3. To cieszę się że przekazane,dziękuję i jaka reakcja Alexa była? ;-)
      Buziaki :-*

      Usuń