niedziela, 16 grudnia 2018

Szesnaty post Vlogmasowy " na kółkach" ;-)





Witam w szesnastym poście Vlogmasowym!!!

U mnie zima na całego, biało i świątecznie za oknem a u Was??
Po 7 rano byłam już w gotowości żeby napić się gorącej kawki.
Po śniadanku jak zawsze odbyło się otwieranie kalendarzy i wiecie co?.... dziś powtórzył się produkt, zobaczcie...

       
                                                               
Po raz kolejny wyciągnęłam z okienka balsam do ciała, ale bardzo się cieszę ponieważ po pierwsze pięknie pachnie a po drugie balsamów nigdy za wiele (zwłaszcza w pojemności 50 ml-przydatne na wyjazdy).
Po powrocie z kościoła miałam niespodziankę, ponieważ przyszła znajoma na chwilkę, posiedziałyśmy, porozmawiałyśmy. Ucieszyłam się bo dosyć dawno się nie widziałyśmy, później obiadek, a po obiadku przyszedł znajomy w odwiedziny i na kawkę przy choince. Znajomy niedawno poszedł i właśnie czekam na wizytę drugiej znajomej. W sumie fajna niedziela, ponieważ odwiedzają mnie znajomi i spędzam czas w towarzystwie osób dla mnie bliskich, bo znam ich od lat.
A Wam jak mija niedziela Moi Drodzy? Życzę Wam pozytywnego wieczorku i do juterka, papatusie ;-)

3 komentarze:

  1. Ale Ty jesteś popularna hihi tyle odwiedzin? Ale to miłe i zawsze można kawkę wypić i pogawedzić. My wczoraj pojechaliśmy do znajomych i wróciliśmy po 22.00 chociaż mieliśmy wrócić o 18.00 tak sie zagadalismy, że nawet nie zorientowalam się że już tak późno Dziś bylo leniwie caly czas pada deszcz więc nawet nie chce się nigdzie wychodzić. Ale ogarnęłam trochę domek, wygrałam vlogmasa na jutro, potem obiadek i tak zleciała niedziela Do jutra Kochana, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko sama byłam w szoku, że tyle znajomych w jeden dzień się skumulowało haha!!
    Ale ja bardzo lubię towarzystwo-zawsze raźniej ;-) Jak się miło spędza czas to godziny lecą szybciutko ;-) Kochana a w Polsce jest taka dziwna pogoda szaro, buro, deszczowo lub druga wersja popruszy śnieg, a później jest chlapa :-/ także też niezbyt ciekawie ;-) Anitko cieszę się, że wrzuciłaś Vlogmasa, bo czekam z utęsknieniem, żeby choć troszkę spędzić z Wami czas :-))) Buziaki :-* :-* Miłego poniedziałku, papa! ;-)

    OdpowiedzUsuń