poniedziałek, 17 grudnia 2018

Siedemnasty post Vlogmasowy " na kółkach" ;-)





Witajcie Moi Drodzy w siedemnastym poście Vlogmasowym!!!
Dziś rano wstałam kawka jak zawsze, śniadanko i oczywiście otwieranie kalendarzy ;-)
Pod siedemnastką była..... 


         
                                                         
....mgiełka do twarzy o zapachu róży, ogromnie się ucieszyłam ponieważ lubię wszelkiego rodzaju toniki, mgiełki do twarzy. Zapach świeży i delikatny-supcio! ;-)
Moi Drodzy chcę się z Wami podzielić nowiną, którą dowiedziałam się wczoraj. Pod koniec listopada wzięłam udział w konkursie makijażu, który ogłosiła Youtuberka, którą oglądam. Trzeba było wykonać makijaż świąteczny (własna inspiracja). Powiem szczerze, że postanowiłam spróbować swoich sił i wziąć udział w konkursie. No i wczoraj wiadomość.... otrzymam nagrodę pocieszenia!!!
Super! nadal nie mogę w to uwierzyć... Jeszcze nigdy w życiu nic nie wygrałam a tu nagle taka niespodzianka :-))))
Pokażę Wam zdjęcie, które wysyłałam na konkurs...


Dokładnie jeszcze nie wiem jaka nagroda do mnie dotrze, ale dam Wam znać...jak już będę miała w domciu.Jaka by nie była nagroda, to jestem ogromnie zadowolona, że została doceniona moja praca. Dziękuję organizatorom konkursu!!!
Po pracy dziś planuje zakupy przedświąteczne, ponieważ święta tuż, tuż.... ;-)
Pozdrawiam Was, papatki!!







2 komentarze:

  1. Joasiu widzialam na insta - gratuluje!! Swietna wiadomosc szczegolnie przed Swietami. Jestesm ciekawa nagrody :) Tonik-mgielka? Brzmi fajnie bo tez lubie wszelkiego rodzaju psikacze zapachowe he he ale z Balea jeszcze nigdy nie mialam. Ja na zakupy mam zamiar wybrac sie jutro...w koncu!! Powiem Ci, ze zamowilam sobie dzisiaj farbe do wlosow - taka bardziej profesjonalna do mieszania - moje wlosy juz wygladaja niezbyt dobrze a moja fryzjerka z Polski daleko wiec bede znowy ekperymentowac sama - poczytalam w necie co i jak - az sie sama boje co mi wyjdzie na glowie..Nie wiem kiedy dostane te farby pewnie dopiero po swietach. Wtedy bede dzialac hihi Buziaczki Asiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie Anitko sama jestem ciekawa tej nagrody, ale jestem w szoku że wygrałam. Dam znać co to będzie za nagroda ;-) Mgiełka do twarzy rewelacja ślicznie pachnie i jest taka orzeźwiająca zobaczymy po dłuższym stosowania jaka będzie...ale pierwsze wrażenie ok ;-) Ja też nigdy nic z Balea nie miałam więc teraz mam okazję przetestować. Anitko dasz radę z tym farbowaniem, będzie ok zobaczysz. Ja zawsze sama sobie włosy farbuję (szkoda mi pieniędzy na fryzjera haha! ). Powiem Ci, że dwa razy zamawiałam farbę z Avon i jestem bardzo zadowolona (nie śmierdzą te farby amoniakiem, włosy są po nich lśniące, wygładzone, ponieważ w pudełku oprócz farby są dwie maseczki. Jedną się kładzie na włosy przed farbowaniem, a drugą po.) Trzymam kciuki za farbowanie, będzie supcio ;-), " pierwsze koty za płoty" najtrudniejsze :-) haha! Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń