czwartek, 6 grudnia 2018

Szósty post Vlogmasowy "na kółkach" -Mikołajki ;-)




Witajcie Moi Drodzy w szóstym poście Vlogmasowym!!!



Dziś wstałam bez większych oporów o 7:30, kawkę dziś zrobiłam bez pianek ale za to z imbirem, kardamonem, cynamonem i goździkiem-jak szaleć to szaleć ;-) Śniadanko i wzięłam się za otwieranie kalendarzy...zobaczcie co było jestem mega, mega zadowolona, bo było....


                                       
                                                     
Cudowna pomadka do ust, w przecudnej szacie graficznej i do tego jeszcze przecudnie pachnie wanilią/ciasteczkiem. Kocham takie słodkie zapachy-Rewelka!!!!
 Powiem Wam tak cichutko na uszko psttt!....w tym roku byłam grzeczna ;-) ,był u mnie dziś św. Mikołaj i zostawił prezenty/niespodzianki, zobaczcie..i jak Wam się podobają?


Skrzat od razu skradł moje serce i jest miłość od pierwszego wejrzenia :-))
 Tylko ten przystojniak nie ma jeszcze imienia i poproszę w tej kwestii Was...jakie macie pomysły???
Jakie macie plany na Mikołajkowy dzień? był u Was Mikołaj? Ja po pracy troszkę odpocznę i mam rehabilitację. A po rehabilitacji pewnie mała herbatka, kąpiel i do łóżeczka ;-)
Wczoraj jednak nie była ubierana choinka, ponieważ jak wróciłam z zakupów to przyznam szczerze już mi się nie chciało. Pewnie w sobotę wezmę się za ubieranie ;-)
To do juterka Moi Drodzy, papatki !!!




6 komentarzy:

  1. Witaj..no bravo Ty..no świetnie,rano u mnie pod poduszką była moja własna ręka,zdziwiło mnie to bo nie pamiętałem bym ją tam wkładał wieczorem..sprawdziłem po woli drugi raz czy aby na pewno nic tam nie było prócz mej dłoni..bo wiesz jak to rano..jeszcze się śpi..moim oczętom okazała się perfuma..którą zakupiłem dzień wcześniej..i zagubiła się jak by byłem szczęśliwy..gdy znów ją ujrzałem....o poranku niesamowite..a nazwę proponuję gniot😁🎅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Łukaszu ;-) Dziękuję za odwiedzinki na moim blogu i oczywiście komentarz :-) Widzisz zguba się znalazła w postaci perfum. Wszystkiego dobrego, pozdrawiam serdecznie!!

      Usuń
  2. Asiu, ale piekna foteczka na początku, zdecydowanie nadajesz się na Mikołajkę ❤️❤️❤️ Ta pomadka prześwietna, z tą czapeczka idealna na Mikołajki, też lubię takie zapachy słodkie waniliowe. Ja też byłam grzeczna i dostałam słodycze od Mikołaja. Twój Skrzat jest przesłodki, co do imienia... Może Rudolf (świątecznie i trochę reniferowe) albo Alex proponuje Jack the Elf 🤣🤣🤣 Ja dziś zrobiłam sobie dziś Mikołajowy domowy dzień SPA, maseczka, olejek i kokosowy żel pod prysznic z The Body Shopu. Ps. Wiesz co czasem nie wiem dlaczego ale robią mi się 2 spacje jak piszę, albo kropek czy przecinków nie mogę postawić, więc przepraszam jeśli moje komentarze są niechlujne.. 🙄🙄🙄 ŚCISKAM Asiu bardzo mocno, buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko bardzo Ci dziękuję za miłe słowa w moim kierunku :-* Super, że u Ciebie też był Mikołaj i przyniósł Ci słodycze ;-) Dziękuję za propozycje imienia dla skrzata ;-) A jeśli chodzi o domowe SPA to uwielbiam-niesamowicie odpręża i relaksuje.A jaką maseczkę nakładałaś? Kochana nie przejmiuj się jakimiś dodatkowymi spacjami czy brakiem przecinka, czy kropki w komentarzach ;-) Wszystko jest ok! :-) Pozdrowionka dla całej Waszej rodzinki :-*

      Usuń
  3. Maseczka blotna hihi Make me bio...troche blotka na twarz i od razu czuje sie piekniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko te błotne maseczki robią dobrą robotę ;-), też je lubię.
      Moja Droga Ty i bez maseczki masz bardzo ładną cerę.

      Usuń