poniedziałek, 3 grudnia 2018

Trzeci post Vlogmasowy " na kółkach" ;-)





                                          Witajcie w trzecim poście Vlogmasowym!!!!
       
         Mój dzisiejszy dzień zaczął się od kawki o 7:30. Następnie śniadanko, otwieranie kalendarzy....



             
                                 
Dziś z okienka trzeciego wyciągnęłam krem do twarzy o zapachu lekko kwiatowym, bardzo delikatny i przyjemny zapach. A później wybrałam się do pracy.
Otrzymałam dziś paczkę z zamówieniem Avon i jestem mega zadowolona, ponieważ oprócz kosmetyków były kolczyki świąteczne, które sobie zamówiłam. Zobaczcie jaki piękny mają stojaczek i jakie są "słodkie"   :-)




                    Pokaże Wam jeszcze dekorację świąteczną, która dziś była kupiona...



Uwielbiam Gwiazdę Betlejemską, a jeszcze jest w takiej pięknej doniczce-super!
Wczoraj jeszcze postawiłam świecznik adwentowy na okno-także coraz więcej już dekoracji świątecznych ;-) Zobaczcie jak się prezentuje...
                                                                                                                           
                                      


 Dodam jeszcze ważną dla mnie czynność w oczekiwaniu na święta, otóż nie wyobrażam sobie świąt bez oglądania Vlogmasów- Ani Ani mojej koleżanki Anitki :-) Pomimo dzielących nas kilometrów czuję jakbyśmy sobie siedziały przy kawce i opowiadały o naszych przygotowaniach do świąt gdy oglądam jej Vlogmasy. Anitko szczerze Ciebie pozdrawiam i przesyłam buziolki :-*
Po pracy obiadek i przygotowania do rehabilitacji, po ćwiczeniach kąpiel i do łóżeczka, żeby rano nie zaspać do pracuni ;-) Pozdrawiam Was serdecznie, papatuśki :-)))))
























2 komentarze:

  1. Joasiu ta opaska reniferka jest cudowna i jaka masz fajna bluzę z Myszką ❤️ Kremik wygląda zachęcająco. Mam podobny stroik ze światelkami. Widzę że u Ciebie już rzeczywiście światecznie się robi w domu, powiem Ci że u mnie też. Kolczyki prezentują sie pięknie a ten stojaczek już sam w sobie jest ozdobą świąteczną. My dziś byliśmy u lekarza, caly czas ciągnie się sprawa naszego wypadki i dzus Alex mial wizytę u Pani psycholog by sprawdzić czy wypadek miał na niego jakiś głębszy wpływ. Teraz jestem na basenie bo Alex ma zajęcia a ja czytam sobie Twoje vlogmasowe wpisy. Tak się cieszę że spędzamy ten czas oczekiwania wspólnie, Ściskam Ciebie mocno buziaczki i do jutra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko wiesz Kochana, że ja lubię takie ubrania z różnymi motywami...bajkowymi również ;-) Mam już swoje latka, ale w środku mojej duszy "drzemie" mała dziewczynka, która lubi takie rzeczy :-) Miło mi że Tobie się podoba mój ubiór razem z opaską reniferka, jeszcze jest do niej nosek migający ;-)
      Mam nadzieję, że Wasz wypadek nie będzie miał dla Alexa ani dla Ciebie żadnego większego wpływu... Anitko ja też się ogromnie cieszę, że razem spędzamy przygotowania do świąt, dziękuję Ci bardzo :-* Całuski, papa ;-)

      Usuń