środa, 11 grudnia 2019

Jedenasty vlogmasowy post "na kółkach"



W jedenastym vlogmasie witam Was z piernikami ;-)

Dzionek zaczęłam od kawusi o 7:00 ponieważ miałam wizytę u lekarza.

Po powrocie do domu odwiedził mnie jeden z moich " Aniołów"(o którym między innymi pisałam w tym poście)
https://joannatrzop.blogspot.com/2016/02/anioy-istnieja-co-prawda-nie-maja.html
jestem zadowolona z tych odwiedzin, ponieważ długo się nie widzieliśmy i dużo było do opowiadania...
Otrzymałam dziś kolejną kartkę świąteczną....


Kupiłam tradycyjnie gwiazdę betlejemską, mam nadzieję że będzie ładna jak najdłużej bo jakoś nie chcą mi rosnąć pomimo dbania już któryś rok z kolei...


Kalendarze otwierałam dość późno jak na mnie zobaczcie co uwolniłam z kolejnych okienek....

              
                                                               
Krem na noc o pojemności 5 ml, zapach nijaki-bliżej nieokreślony :-/

Dzisiejszy dzionek zdecydowanie lepszy niż wczorajszy....ogromnie się ucieszyłam z odwiedzin mojego " Anioła" i że pamięta bo pamięć o drugim człowieku to jedna z najważniejszych wartości życiowych :-) Moi Drodzy życzę Wam pozytywnego wieczorku i do " zobaczonka" jutro...papatuńki!



4 komentarze:

  1. Cześć Asiu:) Co do kwiatka to może przenieś go w inne miejsce.Może tam gdzie stoi jest mu 'żle'.Np: u mojej Cioci żadne kwiatki nie chcą rosnąć,pewnie ma jakąś żyłke.A podobno jak jest żyłka to kwiatki tam nie chcą rosnąć.A moja ulubiona potrawa wigilijna to:pierogi z pieczarkami odsmażane na oleju rzepakowym tłoczonym na zimno,śledziki i paszteciki:)Trzymaj się cieplutko.Pozdrawiam.Natka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie Natka :-)
      Kwiatek stał w tym miejscu tylko do zdjęcia ;-)Do celowo stoi w słonecznym miejscu, no ale może w tym roku będzie lepiej rósł ...
      Powiem szczerze, że nie znam smaku pasztecików bo u mnie się nie robiło w domu, a jakie one mają nadzienie? Jeśli chodzi o śledziki to w jakiej postaci? ;-) Życzę Ci dobrego wieczorku i spokojnej nocki, papa!

      Usuń
  2. Ja pierwszy raz kupiłam gwiazdę na święta i też jestem ciekawa jak 7 mnie będzie rosła bo nie bardzo wiem jak o nią dbać, tyle co przeczytałam na ulotce, która była do niej dołączona. Śliczna Karteczka, Ściskam mocno ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko ja gwiazdę mam któryś rok z rzędu i do dziś nie wiem jak ją pielęgnować, choć kocham roślinki i kwiaty ;-)

      Usuń