czwartek, 12 grudnia 2019

Dwunasty vlogmasowy post "na kółkach"



Dobry wieczorek w dwunastym vlogmasie :-)
Pochwalę się Wam, że wczoraj wieczorem (jak skończyłam pisać post) pojechałam do rynku w swojej miejscowości i zrobiłam parę fotek. Chcę pokazać jak u mnie jest świątecznie, choć powiem szczerze, że byłam zaskoczona i zawiedziona, bo największa choinka się nie świeciła....

                       
Po tym wieczornym mroźnym spacerku dobrze mi się spało i dziś się obudziłam dopiero o 8:30 :-)
Śniadanko, później kawka zimowo-świąteczna (czyli dodaję do kawusi goździka, imbir,kardamon i cynamon). Kto z Was lubi takie dodatki do kawy? Następnie wzięłam się za otwieranie kalendarzy no i....

             

Okryłam pod dwunastką zimowy szampon do włosów o słodkim zapachu, a jego pojemność to 50 ml.
Bardzo przydatny kosmetyk także na pewno przyda się na wyjazdy w takim poręcznym opakowaniu.
Zrobiłam wczoraj również zdjęcie mojego okna w kuchni od zewnątrz żebyście luknęli swym oczkiem jak się prezentuje....
       
           
Otrzymałam kolejną kartę świąteczną tym razem od moich rodziców, także już mała kolekcja się uzbierała :-)



 Napiszcie mi w komentarzu jakie potrawy świąteczne lubicie? Ja bardzo lubię karpia, pierogi z kapustą i grzybami (opiekane na złoty kolor), makiełki, rybę po grecku. A z ciast to orzechowca, sernik, makowca.
Dzionek minął mi szybko, ale także troszkę pracowicie, A Wam jak się udał dzisiejszy dzień?
Pozdrawiam Wam serdecznie, życzę przytulnego wieczorku i przesyłam buziaki-słodziaki :-*





6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie ozdoby w mieście u mnie też mnóstwo światełek I choinka stoi, muszę się wybrać I też może porobię foteczki. Jeśli chodzi o potrawy to numer jeden u mnie Barszcz czerwony z uszkami,pierogi, ryba po grecku i śledzie na kilka sposobów. Z ciast sernik. Już mi ślinka cieknie hihih ściskam mocno 🌲❤️🌲❤️😘❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko a jaki masz sposób gotowania barszczu na zakwasie czy bez zakwasu? bo ja gotuję bez. Też uwielbiam rybę po grecku, właśnie mam w planach zrobić na święta choć nie wiem na ile moje siły mi pozwolą. No, ale trzeba być dobrej myśli ;-) Buziaki-Słodziaki :-* :-*

      Usuń
  2. Witaj Asiu.A ja nie słyszałam o makiełkach,zobaczyłam na necie,i musi to być bardzo pyszne.A paszteciki robię z pieczarek i kapusty.Jeszcze nie dostałam kartek z życzeniami,i ja muszę powysyłać.Paa. NATKA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Natka :-) Makiełki to pyszna potrawa wigilijna, spróbuj kiedyś przyrządzić na spróbowanie ;-) A paszteciki też pysznie brzmią, a ciasto jest drożdżowe? Na pewno jeszcze otrzymasz kartki, teraz poczta ma sporo pracy niektóre pewnie dotrą po świętach ;-) papa, pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
    2. Asiu zgadłaś?) wczoraj dostałam kartkę z życzeniami od kolegi.A ciasto na paszteciki jest drożdżowe.Miłej soboty i niedzieli Ci życzę.Natka.

      Usuń
    3. Fajnie Natka, że otrzymałaś kartkę od kolegi to miłe :-) Kiedyś spróbuję pasztecików ;-) Miłego niedzielnego wieczorku, papa :-)

      Usuń