poniedziałek, 7 grudnia 2020

Siódmy post vlogmasowy "na kółkach"

                                      Dobry wieczór Moi Drodzy w siódmym poście vlogmasowym :-)
                                             Przychodzę dziś do Was z moim skrzatem Ryśkiem....

Dzień zaczęłam o 8 rano, odebrałam paczkę z kosmetykami Avon, później śniadanko i szykowanie się na rehabilitację. Ćwiczenia nawet dobrze mi dzisiaj szły, więc jestem z siebie zadowolona.
Otwieranie kalendarzy przełożyłam na  popołudnie jak już odpoczęłam po rehabilitacji, zjadłam obiad, usiadłam przy kawce w moim nowym kubeczku....
 
Gdy jest kubek zimny, to sówka ma otwarte oczka, a jak jest ciepła kawka, w kubku to sówka zamyka oczy. Bardzo mi się ten kubasek podoba.
Zobaczcie jakie skarby były w dzisiejszych okienkach....
                 
Same przydatne kosmetyki są w tym kalendarzu "Isana", ponieważ dzisiaj była pomadka pielęgnacyjna do ust o zapachu róży. Jestem bardzo zadowolona, bo dużo używam takich pomadek. Kinder czekoladka była z mlecznym nadzieniem.
                     A jakie są Wasze ulubione czekoladki, bądź w ogóle słodycze? Moi Drodzy ogromnie się cieszę, że odwiedzacie mnie na blogu i że czekacie na nowe posty vlogmasowe. Miło mi niezmiernie, że chcecie mi towarzyszyć w moich przygotowaniach do świąt, dziękuję Wam z całego serca :-* Kontakty między ludzkie są bardzo ważne i dlatego trzeba je pielęgnować i cenić. Doceniam każde Wasze odwiedziny i każdy komentarz, bo wiem że nie jestem sama i że nie idzie na marne moje pisanie postów.
                                              Dziś zadanie w moim kalendarzu wirtualnym było takie, żeby pomyśleć wcześniej o prezentach dla bliskich osób ...no i powiem Wam szczerze, że ja już zaczęłam kupować prezenty w listopadzie i mam prezenty, a Wy  kiedy będziecie kupować?, a może już kupiliście wcześniej? 
Kolęda na dziś Kochani....
Napiszcie Wasze ulubione kolędy? ... Przyznam szczerze, że ja uwielbiam kolędy zagraniczne, ponieważ są radosne. 
Będę kończyć dzisiejszy post życząc Wam sympatycznego wieczorku, buziaki :-* :-*






                                                  






6 komentarzy:

  1. Asiu ile cudownych rzeczy. Mi się marzy taki skrzat i jutro chcę jechać do sklepu ale boję się że już żadnych nie będzie. Widziałam podobne jakiś tam temu i pomyślałam że jeszcze się rozejrze i to był błąd bo ludzie kupują wszystko jak szaleni. Kubeczek masz przepiękny ale kawka i herbatka będzie miło smakować w takich kubasku. Ścianka Asiu i jedź raz zdrówka dla taty. Buziaczki i do jutra!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Anituś :-*
      Dziękuję za życzenia dla taty i dziękuję najmocniej za wsparcie :-*
      Jeśli chodzi o skrzata, to powiem Ci szczerze, że któryś rok z kolei marzyłam o takim skrzacie. Aż tu z dwa tygodnie temu jestem w sklepie i co moje oczy widzą?...stoją skrzaty, a ja cap za jednego z nich i do kasy, żebym nie zdążyła zdania zmienić :-)))) Kochana życzę Ci żebyś Ty też jeszcze spotkała w sklepie skrzatusie i sobie kupiła :-* Anituś cieszę się, że jesteś :-* Zaraz zmykam do Ciebie oglądać vlogmas, buziaki :-* :-*

      Usuń
  2. Nie wiem dlaczego ale słownik pozmieniał mi niektóre słowa, przepraszam za błędy. Piszę z telefonu i jak piszę komentarze to nie pozwala mi przewinąć do góry i przeczytać tego co napisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie Anituś ;-) Nie masz za co przepraszać tu nie chodzi o błędy ale co chcesz przekazać :-* Spoko loko ;-), całusy :-* :-*

      Usuń
  3. Ale słodziaśny kubek, nie widziałam nigdzie takiego. Czad, normalnie coś pięknego :) U mnie to z tymi prezentami, różnie...Bo część osób już swoje dostała ;) Miłego weekendu Asiu :* Pozdrawiam Joanna Aśka Jagoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ten kubek jest z Avonu :-) Cieszę się, że się Tobie podoba... Też mi się od razu spodobał! Kochana Tobie również życzę miłego, spokojnego i zdrowego weekendu :-* Pozdrów Natalkę i uściskaj Stefcia ;-) Dawno już nie dostałam fotki Stefana ;-) Całusy :-* :-*

      Usuń