piątek, 24 grudnia 2021

Dwudziesty Czwarty Post Vlogmasowy "na kółkach"- Życzenia

                                     Dzień Dobry w Dwudziestym Czwartym Vlogmasie :-)
 U mnie dziś od rana wszystko na wysokich obrotach, ale kalendarze otworzyłam i były takie ostatnie niepodzianeczki...

Jajko z niespodzianką i żel pod prysznic o słodkim zapachu,pojemność 75ml. Przyznam szczerze, że nie jestem zadowolona z kalendarza kosmetycznego i już nie kupię z tej firmy w przyszłości, ponieważ nie warto! No ale cóż żeby się przekonać, to trzeba wypróbować ;-)
Ja już prawie ze wszystkim wyrobiona, tylko zostało mi karpia posmażyć i gotowe. Uff!
Zdążyłam ze wszystkim ;-)
Kochani chciałam Wam podziękować za Waszą obecność na blogu w czasie oczekiwania na święta, że razem ze mną odliczaliście ten magiczny czas :-* Do zobaczenia za rok we Vlogmasach ;-)

Kochani!
Życzę Wam błogosławionych, zdrowych, spokojnych świąt w gronie najbliższej rodziny.
Szczęśliwego Nowego Roku!!!

                                                                                                             Joanna Trzop


2 komentarze:

  1. Nie zawsze byłam na Vlogmasach ale wiesz, że myślami jestem z Tobą codziennie :* Buziaki Joanna Aśka Jagoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Asiu :-)
      Zdaję sobie sprawę, że nie zawsze jest czas przed świętami, żeby czytać czy oglądać vlogmasy ;-) Doskonale to rozumiem...
      Dziękuję serdecznie za pamięć i wsparcie :-* Ja o Tobie też zawsze pamiętam, buziaki :-* :-*

      Usuń