niedziela, 19 grudnia 2021

Osiemnasty Post Vlogmasowy "na kółkach"

              
                                              Dzień Dobry w Osiemnastym Vlogmasie :-)
Mój kolejny dzień w Warszawie zaczął się o 7:30 zadziwiająco wcześnie obudziłam się w sobotę.
Jak tylko otworzyłam oczy, odsłuchałam kolędy na ten dzień, wstałam, usiadłam na moją żółtą seksowną ramę, zrobiłam sobie kawkę i jeszcze w kreacji piżamowej podziwiałam widok z okna ;-)                     
Później szykowałam się na śniadanko po którym zaplanowałam pakowanie, wymeldowanie się z hotelu i byłam umówiona z Agą z moją przyjaciółką z Warszawy.
                
Super spędziłyśmy czas razem do samego mojego wyjazdu z Warszawy, Aga mnie odprowadziła jeszcze na dworzec. Mam nadzieję, że niebawem się spotkamy. Zobaczcie jaki prezent dostałam  od mojej przyjaciółki...
Dziękuję Kochana za wspaniałe spotkanie i cudowny prezent, który bardzo mi się podoba :-*
Jeszcze Wam pokażę co miałam w kalendarzach na sobotę...                 
Balsam do ciała o pojemności 20ml,  zapach jakiś taki nijaki a szkoda :-/ Ze słodkości był batonik z mlecznym nadzieniem. Po powrocie do domciu czekała na mnie w skrzynce karteczka świąteczna z opłatkiem od Pani Małgosi i Rafała z Pruszkowa...
Pani Małgosiu dziękuję za piękną kartkę, życzenia i pamięć :-* Jest mi bardzo miło i ja również zawsze o Was pamiętam :-*
Wyjazd z Warszawy miałam wieczorem i podróż przebiegła miło i bez jakichkolwiek przygód organizacyjnych jeśli chodzi o asystę, także superowo ;-)


Mam nadzieję, że nie na długo żegnałam Warszawę i szybko tam wrócę ;-)
W domu byłam 22:30 padnięta jak mops, także wzięłam szybko prysznic, położyłam się do łóżka i zasnęłam prawie że natychmiastowo ;-) Nawet vlogmasów moich koleżanek na YouTube nie obejrzałam, ale na pewno nadrobię te zaległości :-)
Moi Drodzy będę kończyć sobotni pościk i do następnego...
Buziaki-Słodziaki, papa :-)

2 komentarze:

  1. Witaj Asieńko :) czekałam na kolejny wpis :) Na łożu wyglądasz jak księżniczka :) Cieszę się, że miło spędziłaś czas. Mam nadzieję, że nam także kiedyś uda się spotkać :) Cudownego tygodnia dla Ciebie. Ściskam Joanna Aśka Jagoda :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Asiu :-)
      Miło mi, że jesteś aktywna na blogu i zaglądasz do mnie na bloga :-*
      Na łóżu wyglądałam jak krasnoludek takie te łóżko duże ale powiem Ci szczerze, że bardzo wygodne ;-) Asiulka też mam taką nadzieję, że niedługo się spotkamy... W lutym jadę do Bydgoszczy, to może wtedy jakoś się zgadamy... Tobie również kochana wspaniałego tygodnia i spokojnego w czasie przygotowań do świąt :-* Buziaki, papa!

      Usuń