czwartek, 14 grudnia 2023

Czternasty vlogmas "na kółkach"

                                                                      Dobry wieczorek ;-)
Czternasty Vlogmas
 Dzień zaczęłam o 6:00 rano, później nagrywanie kolejnego odcinka vlogmasa na YouTube.
Otworzyłam  niespodzianki na dziś, spójrzcie co tam się ukrywało w okienkach i pakuneczkach...

Zaskoczył mnie kalendarz Onlybio, ponieważ był płyn do kąpieli inspirowany zapachem ptasiego mleczka, pojemność 150 ml. Myślałam, że będą tylko kosmetyki do włosów a tu taka miła niespodzianka.
Od Celinki była perfumetka Narciso Rodriguez L' eau, zapach konwalii lekki, taki wiosenny. Oj! nie moje klimaty.
Od Asi były wafelki Góralki, których przyznam szczerze dawno nie jadłam więc ucieszyłam się na ich widok. Była także karteczka "Wiek nie ma znaczenia, chyba że jesteś serem". 
W kalendarzu Kinder był mini wafelek Hanuta orzechowy i już jest zjedzony do kawki ;-)
Pokażę Wam co było wczoraj w tej eleganckiej walizeczce od Tomka-bardzo przydatna i fajna rzecz...

Jest to masażer na akumulator firmy Alpha. Można nim wykonywać różne rodzaje masażu w zależności  jaką końcówkę się wybierze. Częstotliwość drgań można zwiększać lub zmniejszać (moc widać na elektronicznym wyświetlaczu masażera). Wczoraj już testowałam i jestem bardzo zadowolona. Chyba byłam jednak grzeczna, że dostałam takie cudo ;-)
Po pracy zjadłam obiadek i nigdzie się z domu nie ruszałam, bo dziś będę miała gościa.
Właśnie czekam na moją znajomą, bo dawno się nie widziałyśmy i chcemy nadrobić ten czas.
Napiszcie jak tam Wasze przygotowania do świąt? ja już pomału szykuję się do wyjazdu, bo termin zbliża się wielkimi krokami ;-) 
Życzę Wam miłego wieczorku i wszystkiego co dobrem się zwie..
                                                             Do juterka, papatusie!
 

2 komentarze:

  1. Witaj Asiu. Przepraszam, że dopiero teraz zaglądam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kochana :-*
      Nie przepraszaj, bo nie masz za co...
      Rozumiem, że jesteś zabiegana...Znam życie Asiu, spokojnie :-*
      Buzialki :-*

      Usuń