niedziela, 17 grudnia 2023

Szesnasty vlogmas "na kółkach"

 Dobry wieczór 
 Szesnasty Vlogmas
Pospałam  troszkę dłużej niż w tygodniu i dzień zaczęłam po 8:00 rano. Odsłoniłam rolety, wstawiłam wodę na kawkę i zaczęłam szykować się do rozpoczęcia dnia.
Nagrałam kolejny odcinek vlogmasa, odpakowałam kolejne paczuszki kalendarzy...
Od Asi była bardzo przydatna rzecz, a mianowicie maska-serum do rąk i druga połowa opakowania peeling do rąk firmy Perfecta. Fajnie, bo lubię kosmetyki tej marki. Karteczka "Cierpliwość może być gorzka, ale jej owoce są zawsze słodkie"
W paczuszce od Celinki perfumetka Angel, zapach piękny, zdecydowany, otulający z serii tak zwanych  wieczorowych.
Kalendarz Onlybio ukrywał w dzisiejszym okienku batonik Pierrot z Wedla. Natomiast Kinderek miał dla mnie czekoladkę Kinder z nadzieniem mlecznym.
Dzisiaj miałam jeszcze jedną niespodziankę od Celinki i Darka i byłam totalnie mile zaskoczona

W tym pięknym świątecznym pudełku są same cudowne rzeczy....Celinko sprawiliście mi bardzo dużą radość- Dziękuję pięknie i przesyłam  wielkie buziaki :-*
  Jest i książka, to co Tygryski lubią najbardziej :-)
Celinka trafiła w dziesiątkę, bo jeszcze nie czytałam tej książki ani nie czytałam żadnej książki tej autorki. Także już  nie mogę się doczekać kiedy zacznę ją czytać.
Bardzo aktywny dzień i odwiedziny bardzo ważnej dla mnie osoby (mojego Anioła). Spędziliśmy razem miło czas, daliśmy sobie prezenty, złożyliśmy życzenia świąteczne. Dużo emocji i radości 
Ogromnie się cieszę, że mogliśmy się spotkać i pobyć razem. Jestem radosna i spokojna, ponieważ wiem co u moje " Anioła" słychać i że jest wszystko dobrze.
Po spotkaniu szybka kolacja, później kąpiel i usiadłam  do komputera żeby do Was napisać.
Szybciutko zaraz zmykam do łóżeczka i spać, żeby jutro w miarę wyspaną być ;-)
Jeszcze Wam pokażę jaką śliczną dostałam kartkę i życzenia świąteczne od Celinki i Darka
                                                                    
Tym miłym akcentem kończę na dziś, a już jutro melduję się z nowym postem i nową energią dla Was. Dobranoc, kolorowych snów i do jutra :-)
  



    

  
                                                   
                                                        
   
                                                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz