niedziela, 17 grudnia 2023

Siedemnasty vlogmas "na kółkach"

                                                                       Dobry wieczór :-)
Siedemnasty Vlogmas
A KUKU! Jestem ponownie u Was z pozytywną energią ;-)
Pomimo tego, że wczoraj poszłam późno spać, dzisiaj obudziłam się o 8:00 nawet wyspana.
Wyszykowałam się, zrobiłam sobie kawkę i przed kamerką telefonu otworzyłam kolejne niespodzianki dnia czyli nr 17. Jak zawsze same przydatne i cieszące serce upominki...
Z Onlybio był cukrowy peeling do ciała inspirowany zapachem wafelka WW, pojemność 50ml.
Jestem bardzo ciekawa tego kosmetyku jakie będą po nim efekty.
Od Celinki była perfumetka Marella Buran, zapach słodki, nachalny taki trochę mydlany. To nie moje klimaty Nie lubię nachalności nawet w nutach zapachowych ;-)
W paczuszce od Asi były chusteczki nawilżane do demakijażu firmy Selfie Project Sleeping Beauty 10 sztuk. Przyznam szczerze, nie znam tego produktu, ale jestem ciekawa i z przyjemnością przetestuję.
Karteczka również była "Czas jest największym tchórzem, bo zawsze ucieka", ciekawy tekst coś w tym jest... Natomiast Kinder dziś ukrywał batonika Duplo, który jeszcze nie został zjedzony do kawki.
Dzisiejszy dzień był bardziej z tych luźnych i relaksujących dni.
Nawet mnie nie ciągnęło do sklepu, bo z pewnością były tłumny ludzi a to żadna przyjemność stać w kolejce do kasy itp, a Wy jak spędziliście niedzielę
Zaraz zmykam do spanka, bo jutro raniutko pobudka i nowy tydzień będzie czas zacząć i tym samym coraz bliżej świąt. W ogóle w tym roku nie czuję że niedługo będą święta, a jak to jest u Was?
Moi Drodzy życzę dobrej, spokojnej nocy i do jutra. Miłego poniedziałku Wam życzę :-)

 

1 komentarz:

  1. U mnie podobnie z tymi Świętami. Jedynie choinka trochę o tym mi przypomina. Mała jest ale zawsze:) Miłego wtorku:)

    OdpowiedzUsuń