piątek, 26 czerwca 2015

Organizacja Charytatywnego Maratonu Zumby dobiegła końca

Pomysł zorganizowania charytatywnego Maratonu  Zumby powstał gdy podczas wizyty u ortopedy dowiedziałam się, że niezbędna jest operacja moich nóg, która kosztuje 6.500zł.
Po wyjściu z zabinetu, ani chwili nie pomyślałam, że nie będzie operacji bo nie mam tyle pieniędzy. Uważam, że z każdej sytuacji jest wyjście, tylko trzeba na spokojnie wszystko sobie poukładać.
Ja się nie poddaję i tym razem także postanowiłam działać. Zaczęłam od szukania w internecie instruktorki ZUMBY, która zgodziłaby się mi pomóc w organizacji maratonu. Gdy znalazłam dane Pani, która tańczy ZUMBĘ, zadzwoniłam do niej przedstawiłam swoją sytuację i spytałam czy mi pomoże. Zgodziła się bez wahania, a ja się bardzo ucieszyłam. Za jakiś czas umówiłyśmy się (w klubie fitness w którym ta dziewczyna pracuje) na spotkanie, żeby porozmawiać o organizacji i ustalić datę.
Po spotkaniu  byłam wzruszona i zadowolona, że Pani Małgosia i klub fitness chcą mi pomóc.
Zawiadomiłam media, żeby rozgłośnić całą akcję, zrobiłam samodzielnie ulotkę informacyjną i wiele innych spraw potrzebnych do organizacji.

Do Maratonu został równy tydzień czasu-bardzo się cieszę, że udało się go zorganizować. Mam nadzieję, że wszystko dobrze wyjdzie. Wrażenia opiszę już po moim wydarzeniu tj. 3.07.2015 :-)

Nigdy nie można się poddawać, zawsze trzeba iść do przodu i nie oglądać się w tył!!!