środa, 12 grudnia 2018

Dwunasty post Vlogmasowy " na kółkach" ;-)


Witajcie w dwunastym poście Vlogmasowym!!!

Dziś u mnie pogoda się poprawiła, nawet momentami świeci słoneczko, więc super :-)
W kalendarzu pod numerkiem 12 "przywitała" mnie...

                               

Maseczka do stóp na noc o zapachu słodkim i przyjemnym, także jest coś i do pielęgnacji stópek-superowo ;-)
Dostałam dziś przesyłkę z aniołkiem, którego niedawno zamówiłam zobaczcie jaka mała ślicznotka...




Teraz Wam przedstawię  jak się prezentuje maleństwo Aniołkowe w roli głównej na mojej drabince rehabilitacyjnej:-) Jak Wam się podoba?



Dziś po pracy jestem umówiona z sąsiadką na kawkę, popołudnie w sumie takie na luzaku.
A Wy jakie macie plany? Jak  idą przygotowania do świąt? Będę pomału kończyć, ale już jutro jestem z kolejnym Vlogmasem ;-) Papa!


6 komentarzy:

  1. Asiu od razu zwróciłam uwagę na Twoj śliczny sweterek na zdjęciu 😁❤️ Widzę że modowo mamy podobny gust 💕
    Maseczka do stóp bardzo fajnie, ja bardzo lubię różnorodność w takich kalendarzach a nie 6 błyszczykow do ust na przykład. Ja zaraz wychodzę do miasta muszę kupic jakieś małe prezenty dla kolezanki i jej synów bo jutro jedziemy do niej w małe odwiedzinki Wczoraj w końcu wysłałam pocztówki ale nie obyło się bez problemu, Pani na poczcie przyczepila się do kilku kartek bo włożyłam do środka dodatkowo coś maluskiego i chciała je traktować jako paczki!! Sama zobaczysz, bo do Ciebie też wysłałam oczywiście 😉😉😉 czy taki list to paczka, wkurzyłam się wzięłam kartki i poszłam na inną pocztę i tam bez problemu Pan przyjął i bez problemu wysłałam jak to dużo zależy od ludzi!! W każdym razie kartki w drodze. Uffff.. Miłego popołudnia Asiu, Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko też to zauważyłam, że mamy podobny modowy gust ;-) Właśnie ja też jestem ogromnie zadowolona, że w kalendarzu Balea jest różnorodność, przynajmniej będę mogła różne ich produkty przetestować haha!.
      Anitko masz rację, że dużo zależy od ludzi...kobieta chyba zwariowała, żeby list traktować jako paczkę, totalna przesada!! Dziękuję za wysłanie kartki i niespodziewajki ;-)-Kochana jesteś :-*
      Wczoraj z przyjemnością obejrzałam Twojego Vlogmasa, super było Was zobaczyć, jesteście tak Kochani i radośni, że aż szkoda jak filmik z Wami dobiega końca. Miło byłam zaskoczona, że poniekąd też brałam udział w Waszym Vlogmasie ;-)-dziękuję :-* Jeśli chodzi o zakupy, to ja dziś też wyruszam popołudniu ;-) Sympatycznego popołudnia i udanych zakupów, buziaki papa!

      Usuń
  2. Widzę że u Ciebie już Świąteczne nawet drabinę przyozdobilas, jest pięknie. Do takich drabinek mam sentyment bo często ćwiczylam na takich w szkole, Aniołek cudo !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tej drabinki nie dekorować, ale w sumie pomyślałam sobie, że święta Bożego Narodzenia są raz w roku, więc fajnie jak będzie gdy stworzę nastrój. Zawsze mieszkanie robi się takie przytulniejsze ;-) A jeśli chodzi o Aniołka to sama słodycz-uwielbiam takie bibelotki. Buziaki, papa!

      Usuń
    2. Pewnie, że tak, drabinka prawdziwie świąteczna 🎄🎄🎄🎄

      Usuń