wtorek, 11 grudnia 2018

Jedenasty post Vlogmasowy "na kółkach" ;-)




Witajcie w jedenastym poście Vlogasowym!!!

U mnie dziś szaro, ponuro i deszcz pada, ale za to mam pogodę ducha :-))) Jesteście ciekawi co dziś miałam w kalendarzu kosmetycznym? Ja byłam bardzo ciekawa no i był....


Balsam do ciała o moim ulubionym zapachu tzn.waniliowym/ciasteczkowym mmm....super :-)))
Po pracy Moi Drodzy dziś mam również rehabilitację także jak zdążyliście "zauważyć" moje dni są dość schematyczne... Ale już od przyszłego tygodnia wdrążę małe przygotowania do świąt (popołudniami), ponieważ nie będzie rehabilitacji więc będzie więcej czasu.
A Wy kiedy zaczynacie przygotowania "pełną parą"? A może już zaczęliście...
Życzę Wam miłego popołudnia, papa Dziubaski ;-)




2 komentarze:

  1. Zapach wanilio-ciasteczkowy to alurat idealny na święta. Powiem Ci, że moje dni też są dość schematyczne i chyba u każdego znajduje się element rutyny. Jeśli chodzi o przygotowania to u mnie różnie, ale zwykle po 6.12 już tak serio zaczynam planowanie, zwykle bo w tym roku jakoś słabo mi to idzie czas leci a ja nie mogę się ogranąć hehe za szybko płynie mi ten czas. W sumie prócz dekoracji domu i listy potraw (na razie w głowie bo nie miałam czasu zapisać) hihi nie mam przygotowane nic. Jutro wieczorem odbywa się koncert kolęd w kościele organizowany przez szkołę Alexa, dzieciaczki przygotowały więc trzeba być 😊 także będzie urwanie głowy bo po szkole jedziemy do domu, szybko coś zjeść przebrać się światecznie i z powrotem na koncert .. Ok, kończę bo znów się rozgadalam. Buziaczki Asiu Ściskam mocno 🎄🎄☃️☃️💋💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko tak się domyśliłam, że jesteś zabiegana ponieważ nie było Ciebie na blogu. Ja też oprócz dekoracji, wysłanych kartek i listy potraw nie mam jeszcze nic przygotowane na święta, także witaj Kochana w klubie ;-) Fajnie, że dzieciaczki ze szkoły Alexa przygotowują koncert. Pamiętam, że w tamtym roku też byliście na podobnym koncercie. Lubię takie okolicznościowe uroczystości. Miłych i niezapomnianych wrażeń na koncercie Wam życzę, papa buziaki :-*

      Usuń