niedziela, 1 grudnia 2019

No to ruszamy..... ;-) Pierwszy post vlogmasowy "na kółkach"

 

                                                   Hejka! hejka! w pierwszym vlogmasie :-)
Mam nadzieję, że będziecie dotrzymywać mi towarzystwa w oczekiwaniu na święta Bożego Narodzenia ;-) Pochwalę się na samym początku, że mnie już odwiedził Mikołaj-Tomasz :-) i dostałam książkę, kartkę z życzeniami świątecznymi  i parę dodatków zobaczcie sami....


                                  
                                                                             
Baardzo się ucieszyłam jak otrzymałam przesyłkę...to chyba świadczy o tym, że byłam grzeczna ;-) haha! Ślicznie dziękuję mojemu Mikołajowi za pamięć i wspaniałą niespodziankę :-*
Książka, którą otrzymałam opowiada o podróży przez Amerykę dwóch mężczyzn na wózkach przerobionym samodzielnie przez bohaterów samochodem .
Otworzyłam dziś pierwsze okienka moich kalendarzy tzn. kosmetycznego " Balea" i czekoladkowego, oraz wirtualnego w telefonie gdzie każdego dnia jest kolęda do odsłuchania, nowa świąteczna tapeta do ustawienia na pulpit, i ciekawostki do poczytania.


          


W pierwszym okienku kalendarza " Balea" był olejek do ciała z lekkim brokatem o zapachu ciasteczkowym (mmm... mój ulubiony słodki zapach) Sama przyjemność dla duszy i ciała :-)




U mnie za oknem zimno i nie przyjemnie ale za to w mojej duszy jest pogoda :-) Mam nadzieję, że u Was też? Jeszcze Wam przedstawię mojego słodziaka... Pewnie niektórzy z Was widzieliście Henia na moim Instagramowym profilu ;-)
 

  Tym miłym akcentem będę kończyć pierwszy vlogmas życząc Wam przyjemnego popołudnia i wieczorku ;-) papa, buziaki-słodziaki ;-)




2 komentarze:

  1. Witam Asiu, no to widzę że u Ciebie już światecznie. Tyle niespodzianek i prezentów pierwszego dnia grudnia 😊😊😊 musiałaś być bardzo grzeczna 🎅 Bardzo fajnie, że będą wpisy vlogmasowe. Ja średnio czułam świąteczny nastrój ale dziś postanowiłam posłuchać świątecznych piosenek i już jest trochę lepiej. Uwielbiam takie słodkie, ciasteczkowe zapachy, szczególnie teraz. A jak ładnie Ci w czapie Św Mikołaja. Buziaczki i do kolejnego vlogmasika. Buźka i ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Anitko :-* Sama jestem zaskoczona, że dostałam prezenty to chyba jednak byłam troszkę grzeczna;-) haha! Miło mi, że cieszysz się na moje posty vlogmasowe. Ja jeszcze nie czuję zbytnio klimatu świątecznego pomimo że zaczęłam pisać vlogmasy. Dla mnie zawsze święta to trudny czas no ale cóż trzeba to przeżyć i chociaż starać się zrobić wszystko żeby to zmienić.
    Kochana życzę pozytywnego wieczorku i zapraszam jutro na kolejny post.
    Buziaki-Słodziaki :-*

    OdpowiedzUsuń