sobota, 17 grudnia 2022

Dziesiąty vlogmas "na kółkach" :-)

                                                  Dzień Dobry w dziesiątym poście vlogmasowym :-)
Moi Drodzy i mamy weekendzik :-) czas bardzo szybko ucieka, niczym rakieta i dlatego trzeba łapać każdą chwilę, błyskawicznie zapisywać w serduszku oraz istotne sytuacje uwieczniać na zdjęciach.
Mam swoje plany, które uradują moją rozchwianą ostatnio duszę.
Moje dzisiejsze kalendarzowe prezenciki to...

                                 Złota maseczka na usta i czekoladka z dukatem. Przyznam szczerze, że maseczki na usta jeszcze nie używałam i jestem bardzo ciekawa tego produktu. Dziękuję Asiulka za możliwość przetestowania :-*
Miałam zaszczyt trzymać dziś na kolankach kotka przyszpitalnego i Wam pokażę tego Słodziaka...

Wszyscy tutaj o niego dbają i kochają, bo jest prawdziwym przyjacielem i "terapeutą".
Dziesiejszy dzień przepełniony spokojem, radością, lekkim przyjemnym dreszczykiem
Życzę Wam dobrego weekendu i pozytywizmu co nie miara :-)
Pozdrowionka z mojego ulubionego miasta czyli Wrocławia 


      








                                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz