sobota, 17 grudnia 2022

Jedenasty vlogmas "na kółkach"

                                                Dzień Dobry w jedenastym poście vlogmasowym:-)
Niedziela dzień relaksu, podsumowania całego tygodnia, mobilizacji na następny i odwiedziny.
Mam to szczęście, że codziennie mnie odwiedza moja kochana Celinka mama Kacperka, to dzięki Tobie Celinko w tych cięższych dniach jest mi lżej na duszy :-* Dziękuję, że jesteś!
Prezenty z kalendarzy miałam jak zawsze super, zobaczcie..

                                Bardzo lubię knoppersy, Asiu Ty wiesz kochana "co Tygryski" lubią najbardziej ;-) Dziękuję!
No i przecudne i pyszniutkie czekoladki w kształcie serduszek, żyć nie umierać ;-)
Dzisiaj mam taki mały plan i małe wyzwanie...ale jestem przekonana, że jak się czegoś chce to jest to osiągalne i tak się stanie... 
Miałam bardzo miłe zaskoczenie, którego się kompletnie nie spodziewałam a były to cudowne róże
Dziękuję dobry Aniele ;-) Jest mi ogromnie miło!
        
Dobrze mieć koło siebie osoby, na które można zawsze liczyć...Zwłaszcza dzisiejszy dzień mi to uświadomił jeszcze bardziej. Jak to się mówi "w grupie siła! " i to się potwierdza.
Niedziela super spędzona, aktywnie i w wspaniałym towarzystwie. Czuję się odprężona i lżejsza po ostatnich stresujących dniach, ale mam nadzieję że to już za mną...
                                                 
                       Wszystkiego dobrego moi Drodzy i do następnego pościku ;-) papa!


                                                                          



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz