wtorek, 19 grudnia 2023

Osiemnasty vlogmas "na kółkach"

   Dobry wieczór :-)
                                                                      
Osiemnasty Vlogmas
Jeszcze później dziś do Was piszę niż zazwyczaj, ale zajmowałam się pakowaniem rzeczy na wyjazd i szykowanie paczki do wysłania na jutro.
Poniedziałek zaczęłam od godziny 6:00 szybciutko się ogarnęłam, nagrałam vlogmasa podczas którego otworzyłam podarunki  z nr 18, spójrzcie co takiego było...                  

Od Asi ciasteczka Krakuski  Petitki +karteczka "Żyj szybko, kochaj mocno, ostrożnie prowadź samochód" Fantastyczne przesłanie, podoba mi się :-)
Kalendarz Onlybio skrywał batonika Pawełek o smaku Toffi, dobry ale to nie jest ten sam smak co był kilkanaście lat temu.
Od Celinki perfumetka Narciso Rodriguez, zapach który trudno mi określić troszkę kwiatowy z piżmem taki mi się kojarzy. Ale nie do końca bym go polubiła, taki lekko duszący.
Kinderek miał Kinderka mini Bueno w białej czekoladzie, także super!
Po pracy zjadłam obiad, później rehabilitacja, pakowanie, mycie i usiadłam, żeby do Was napisać.
Mój fizjoterapeuta zrobił mi bardzo miłą niespodziankę, ponieważ przywiózł mi jemiołę (której nie miałam a myślałam żeby kupić) i fantastyczny prezent, zaskoczył mnie nieźle, spójrzcie..
                                   
Ekstra bo jemioła przynosi szczęście, to dobrze bo w nowym roku przydałaby się garstka szczęśliwości :-) Kto wie, kto wie może tak i będzie...Nie ukrywam, że ten obecny rok nie należał do łatwych...
W tym pięknym pudełku ukrywa się kawa o smaku wiśni, świeczka zapachowa, konfitura wiśniowa i winko. Jestem bardzo ciekawa zawartości tego rewelacyjnego podarunku.  
Moi Drodzy patrząc na godzinę, to ja już powinnam zmykać do spania bo jutro nie wstanę na nagranie vlogmasa ani do pracy a tego bym nie chciała ;-)
Zatem życzę Wam dobrej nocy i słodkich snów,papa :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz