piątek, 23 grudnia 2022

Dwudziesty pierwszy vlogmas "na kółkach" :-)

                              Dobry wieczorek w dwudziestym pierwszym poście vlogmasowym :-)
Pobudka jak zawsze o 5:50, powiem Wam że coraz ciężej  mi wychodzić z pod ciepłej kołderki.
We Wrocławiu już ani śladu po śniegu, a szkoda bo warstwa puszystego śnieżku jednak robi magiczny i świąteczny klimat.
Pochwalę się jeszcze co miałam w moich kalendarzach...           

    
Maseczka do twarzy, której jeszcze nie miałam także chętnie przetestuję. A w kalendarzu  Lindt była czekoladka o smaku truskawkowym. Bardzo fajny jest ten kalendarz z czekoladkami, warty uwagi chociażby w przyszłym roku.
Dziś miałam terapię u Doktor Ani 1,5 godziny i efekt był WOW! moje nogi były luźne jak nigdy dotąd, spastyka zupełnie "wyłączona" byłam w szoku :-) Przyszedł mój szpitalny fizjoterapeuta i był równie mile zaskoczony jak ja z Doktor Anią. Dziękuję ślicznie Pani Aniu :-*
Rozmowa z Panem Bartkiem także bardzo pozytywna, zresztą jak zawsze, dziękuję Panie Bartku za wszystkie rady i wskazówki tak dla mnie cennych...
Odwiedziła  mnie dziś Karolina koleżanka, którą poznałam w szpitalu. Kochana ale mi zrobiłaś niespodziankę, miło było z Tobą porozmawiać i spędzić czas :-*
Dziś początek pakowania i "zielona noc" a jutro po śniadanku w drogę i do domciu po tak długim czasie...
Zmykam Moi Drodzy i już niebawem melduję się z następnym vlogmasem, papa :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz