piątek, 23 grudnia 2022

Dziewiętnasty vlogmas "na kółkach" :-)

                                     Witam w dziewiętnastym poście vlogmasowym :-)
Poniedziałek z nowymi działaniami i z nową energią!
Nowy tydzień bez studentów, a szkoda bo miałam swoich ulubionych przyszłych fizjoterapeutów (tak już Wam w innych postach pisałam) Zuzę, Olę, Gorana i Mateusza, których serdecznie pozdrawiam :-)
W kalendarzach odkryłam fajne prezenty na dziś, spójrzcie jakie...

               To co Tygryski lubią najbardziej czyli maseczka pielęgnacyjna do twarzy i smaczniusie czekoladki :-)
Spało mi się tak jakoś pusto bez Pani Ewy, a jednak przyzwyczajenie robi swoje...
Mati dotrzymuje mi towarzystwa przy posiłkach, żeby mi było raźniej za co serdecznie dziękuję ;-)
Dzisiejszy dzionek bardzo aktywny, miły z małą niespodzianką...o której Wam zaraz napiszę.
A póki co pokażę Wam moją " brygadę na parapecie za moim łóżkiem :-)
                                                     
Byłam u Pani Paulinki na terapii zajęciowej gdzie robiłam fantastyczny lampion w kształcie domku
Pozdrawiam serdecznie Naszą kochaną Panią Paulinkę i przesyła buziaki :-*
                                Po jakimś czasie po zajęciach u Pani Pauliny odwiedziła mnie moja Celinka mama Kacperka, a poźniej zadzwoniła moja druga Celinka z pytaniem czy może mnie odwiedzić. Moja radość była wielka, bo dawno się nie widziałyśmy...Posiedziałyśmy, porozmawiałyśmy jak za dawnych, dobrych czasów, wypiłyśmy herbatkę i bardzo miło minął Nam czas...

                               Razem na sali byłyśmy dwa tygodnie, ale bardzo się zżyłyśmy ze sobą, możemy godzinami gawędzić i wypić hekto litry herbaty :-) Dziękuję Celinko za pamięć i wsparcie, doceniam z całego serduszka :-*
Święta zbliżają się już potężnymi susami, ja tu sobie siedzę "jak u Pana Boga za piecem" a u Was przygotowania już pełną parą co? Napiszcie co tam działacie...
                            Milusiego wieczorku i pozytywizmu Wam życzę Dziubki , papa :-)                    

                                      







                



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz