piątek, 23 grudnia 2022

Siedemnasty vlogmas "na kółkach" :-)

 


Dobry wieczór w siedemnastym poście vlogmasowym :-)
Sobota również na oddziale pracowita, pobudka 5:50, śniadanko i rehabilitacja, co prawda krócej ale jest aktywnie. A później luz blues i można spędzać czas "po swojemu...Ja dziś mam plany ambitne i przyjemne....a jakie niech pozostanie słodką tajemnicą ;-)
Kalendarze miały dla mnie niespodzianeczki bardzo fajne jak zawsze...
       
To co tygryski lubią najbardziej, czyli peeling do twarzy firmy "Lirene" i smakowita czekoladka o smaku słonego karmelu. Jak mi wystarczy czasu to zrobię sobie peeling, bo moja cera zrobiła się okrutnie kapryśna przy zmianie wody.
Za oknem magicznie i śnieżnie, wybieram się na spacerek w tym zimowym klimacie, zaczerpnąć świeżego powietrza odrobinkę :-) Zawsze inaczej wtedy funkcjonuje organizm, płuca dotlenione, głowa przewietrzona i myśli poukładane...tak żeby Panu Bartkowi przekazać jasno i konkretnie sprawy do omówienia.
Pozdrawiam serdecznie Pana Bartka i mam nadzieję do zobaczenia niebawem :-)
Święta tuż, tuż a ja jakoś odsuwam tą myśl od siebie, bo nie wiem czy będą rodzinne... Ale magię świąteczną uwielbiam, a Wy?
Pomalutku kończę, życząc Wam spokojnego wieczorku i pozytywnych snów :-)
Do następnego wpisu, pozdrowionka!
 






2 komentarze:

  1. Witam
    Dziękuję za odwiedziny
    Miło mi, że blog się podoba :-)
    Zapraszam do regularnej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń